Singelmam83 Skrevet lørdag kl 16:14 #1 Del Skrevet lørdag kl 16:14 Jeg er skuffet!! Men er usikker på om det er mitt ego som er mest skuffet eller om dette er noe jeg burde ta videre. Min beste venninne forteller meg for et par dager siden at hun skal ut og spise og på Latter med noen venner av seg. Jeg spør hvem, og her sier hun først at det vil hun ikke si. Allerede her er det "redflags", for min del. Etter noe prating frem og tilbake forteller hun at dette er med to av våres nærmeste venninner, samt to andre par. Eller som hun sier " en par tur"! Alle cellene mine forteller meg at dette føles som et svik. Rett føre jul ba jeg henne og disse to nære venninende på julebord hos meg. Dette var noe tre av fire av oss hadde planlagt, med dato og alt. Alle tre avslo to dager før og jeg satt igjen som en dust! Som alenemor (med huset for meg selv...som de liker og tro er enkelt! For da slipper jeg jage ut et eller annet mannfolk... og derfor foreslo dem at de skulle ha det hos meg) hadde jeg ryddet, handlet og ordnet allerede en uke i forveien. Alt forteller meg at dette er så langt ifra hva jeg kan kalle ett vennskap!!! Har jeg rett eller er jeg bare overfølsom? 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:17 #2 Del Skrevet lørdag kl 16:17 Det høres ut som hele gjengen er fjorten år. "Det vil jeg ikke si"? Seriøst? Skaff voksen omgangskrets. Anonymkode: 92bdd...1a4 31 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:17 #3 Del Skrevet lørdag kl 16:17 Ikke greit. Anonymkode: 89b6f...bb7 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:20 #4 Del Skrevet lørdag kl 16:20 Umoden og dårlig oppførsel i det meste du forteller om her. Men det å avtale hygge for kun par i vennekretsen innimellom er det i seg selv ikke noe galt med. Anonymkode: 95b3d...0ae 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet lørdag kl 16:20 #5 Del Skrevet lørdag kl 16:20 (endret) Du har rett, det er ikke venneoppførsel når de unngår aktivt å inkludere deg Endret lørdag kl 16:20 av t0nje 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:22 #6 Del Skrevet lørdag kl 16:22 Jeg har i lang tid vært den single i vennegjengen, og jeg blir absolutt ikke fornærmet når noen arrangere par-middag uten å invitere noen som er singel. Men så hater jeg være femtehjul på vogna også... Det å være en singel person som absolutt skal være med på dobbel/trippeldates passer ikke meg, da venter jeg heller til man finner på noe bare jentene, eller som en større gjeng hvor flere er med... Anonymkode: 62ff3...00e 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:22 #7 Del Skrevet lørdag kl 16:22 Det er ikke akkurat et svik om et julebord utgår, og om ei venninne finner på ting med andre enn deg en kveld. Svik gjelder mye drøyere ting enn litt logistikkproblemer. Anonymkode: 4f32c...1bc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:24 #8 Del Skrevet lørdag kl 16:24 Det der er ikke en vennegruppe du er en del av Anonymkode: bd92d...290 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmam83 Skrevet lørdag kl 16:24 Forfatter #9 Del Skrevet lørdag kl 16:24 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det høres ut som hele gjengen er fjorten år. "Det vil jeg ikke si"? Seriøst? Skaff voksen omgangskrets. Anonymkode: 92bdd...1a4 Tenkt samme tanke! Hun ene har vært sånn siden tidlig tenårene. Skal ha sine for seg selv, på bekostning av resten. Prøver bare unnskylde henne litt, men skjønner selv at dette ikke er greit. I tillegg har jeg vært gjennom og er gjennom store utfordringer i livet og kunne virkelig trengt et avbrekk. Det er derfor jeg blir usikker, men samtidig enda mer skuffet!! 2 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:26 #10 Del Skrevet lørdag kl 16:26 Er singel selv og blir absolutt ikke butt-hurt når venner gjør par-ting. Må da for faen være lov for voksne gjøre ulike ting med ulike vennegrupperinger. Noen ganger er det delt på kjønn, andre ganger på par og atter andre ganger er alle samlet. Ingen passer inn i alle grupper. Anonymkode: 82284...be9 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmam83 Skrevet lørdag kl 16:29 Forfatter #11 Del Skrevet lørdag kl 16:29 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke akkurat et svik om et julebord utgår, og om ei venninne finner på ting med andre enn deg en kveld. Svik gjelder mye drøyere ting enn litt logistikkproblemer. Anonymkode: 4f32c...1bc Logistikkproblemer? Den forstod jeg ikke helt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmam83 Skrevet lørdag kl 16:31 Forfatter #12 Del Skrevet lørdag kl 16:31 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er singel selv og blir absolutt ikke butt-hurt når venner gjør par-ting. Må da for faen være lov for voksne gjøre ulike ting med ulike vennegrupperinger. Noen ganger er det delt på kjønn, andre ganger på par og atter andre ganger er alle samlet. Ingen passer inn i alle grupper. Anonymkode: 82284...be9 Selvfølgelig, for faen!🤣 Red flag'n er når hun først ikke vil fortelle med hvem. Så tydelig at hun selv skjønner at det der var på kanten. Men takk for svar! Jeg er ute etter meninger. Din var motsatt av min og får meg til å tenke litt over fakta 😉 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:36 #13 Del Skrevet lørdag kl 16:36 En ting til; hvor tenker egentlig dere som er negative at grensen skal gå? Tre par har lyst til å gjøre noe sammen, men alle seks har single venner som kanskje føler seg holdt utenfor. Så enten må tredve mennesker inkluderes eller så kan man ikke møtes. Tre par er ikke lov? Tenk etter selv hvor dust dette er! Anonymkode: 82284...be9 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:37 #14 Del Skrevet lørdag kl 16:37 Her er eksempelet hvorfor single finner seg single venner osv. Du bør ta en alvorsprat med henne og høre om hun virkelig ikke får til å inkludere deg selv om du er singel?? Fordi det er i så fall dårlig venn! Anonymkode: 20c0e...652 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:42 #15 Del Skrevet lørdag kl 16:42 Singelmam83 skrev (8 minutter siden): Selvfølgelig, for faen!🤣 Red flag'n er når hun først ikke vil fortelle med hvem. Så tydelig at hun selv skjønner at det der var på kanten. Men takk for svar! Jeg er ute etter meninger. Din var motsatt av min og får meg til å tenke litt over fakta 😉 Men jeg kan skjønne henne når jeg ser hvor mye du reagerer her.... Når du blir så såret over å ikke få være med på en dobbeldate og være femtehjul på vogna, så er det ofte like greit å droppe si noe for å unngå mer drama. Anonymkode: 62ff3...00e 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:42 #16 Del Skrevet lørdag kl 16:42 Singelmam83 skrev (10 minutter siden): Selvfølgelig, for faen!🤣 Red flag'n er når hun først ikke vil fortelle med hvem. Så tydelig at hun selv skjønner at det der var på kanten. Men takk for svar! Jeg er ute etter meninger. Din var motsatt av min og får meg til å tenke litt over fakta 😉 Kanskje hun vet hvor barnslig du reagerer. Anonymkode: 82284...be9 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmam83 Skrevet lørdag kl 16:45 Forfatter #17 Del Skrevet lørdag kl 16:45 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En ting til; hvor tenker egentlig dere som er negative at grensen skal gå? Tre par har lyst til å gjøre noe sammen, men alle seks har single venner som kanskje føler seg holdt utenfor. Så enten må tredve mennesker inkluderes eller så kan man ikke møtes. Tre par er ikke lov? Tenk etter selv hvor dust dette er! Anonymkode: 82284...be9 Dere som er negative? Nå synes jeg det var du som var negativ men 😅 Egentlig vet jeg svaret uten å ha måtte profilere den her. Hun grupperer, og har alltid gjort det. Ved og først ikke ville fortelle meg hvem hun skal dra med beviser tanken jeg har. Og jeg trenger faktisk ikke venner som bevisst utestenger kun for egen profit! Fjortis årene er ikke over for enkelte. Jeg er over 40 og akter kun å ha venner med gode intensjoner 😎 Det er rom for å drite seg ut, men denne tok kaka... Egentlig! Jeg har tenkt å konfrontere henne med tankene jeg har rundt dette og annet. Så utfallet vil bli utifra hva hun har og si ifht dette. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmam83 Skrevet lørdag kl 16:46 Forfatter #18 Del Skrevet lørdag kl 16:46 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men jeg kan skjønne henne når jeg ser hvor mye du reagerer her.... Når du blir så såret over å ikke få være med på en dobbeldate og være femtehjul på vogna, så er det ofte like greit å droppe si noe for å unngå mer drama. Anonymkode: 62ff3...00e Du skjønner henne....? På grunnlag av hva? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:52 #19 Del Skrevet lørdag kl 16:52 Jeg skjønner ikke hvorfor den single skal ekskluderes. Det er jo bare ekstra ensomt, å er man ikke sammen med noen fordi man er glad i dem som person? Parene er ikke lenket ved hofta er de vel? Exn min og jeg hadde ofte med oss vårt 3 hjul, og det var helt normalt og gøy det. Anonymkode: e86a8...535 2 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:53 #20 Del Skrevet lørdag kl 16:53 Det må være lov å invitere de man vil. Det må være lov å ikke inkludere alle hver gang. Noen ganger møtes man i mindre grupper eller bare to stk. Hvis du føler deg nedprioritert så kan det hende at du bør finne deg nye venner. Relasjoner er frivillige. Men jeg syns det var dårlig gjort av dem å avlyse julebordet dagen før. Anonymkode: 03ecf...e6f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå