Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Honey Dew skrev (På 29.3.2025 den 18.46):

Det er jo seg selv han ønsker å løfte frem. Det er det som er problemet. Deltakerne er bare statister i hans fremstilling av seg selv.

Der er jeg uenig med deg. Det er jo de som mestrer og endrer seg, men det ses fra hans perspektiv hvordan han skal hjelpe dem dit.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Boetica skrev (På 30.3.2025 den 23.32):

Jeg ser subjektive meninger. Fra folk som misliker ham. 

Samme her

• Liker 1
Skrevet
Centimeteren skrev (På 17.4.2025 den 15.53):

Har du lest boken? 😊

Kunne aldri ha falt meg inn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sen til showet, og må si jeg ble så glad i første episode. Strigråt store deler

Jeg synes ikke at ungdommene fremstilles som søte eller rare. De er ungdommer, tvers igjennom. De er awkwarde, keitete, klagete og såre. Og samtidig så fine.

Og jeg likte Pølsa også. Han synes ikke synd på dem. Pressa dem på en måte jeg tror mange av oss ikke hadde klart. Jeg hadde vært redd for å såre ungdommene og blitt for forsiktig. 

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet
Djækklåsst skrev (På 18.4.2025 den 19.39):

Kunne aldri ha falt meg inn.

nå er det nok! Pølsa er en hedersmann av de sjeldne. Kjekk er han også. Faktisk Norges kjekkeste mann.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Centimeteren skrev (56 minutter siden):

nå er det nok! Pølsa er en hedersmann av de sjeldne. Kjekk er han også. Faktisk Norges kjekkeste mann.

Nei, nå får det sannelig være nok! Dette er plagiat!!

IMG_1417.png

Endret av Djækklåsst
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg leser hva hun skriver, men er ikke sikker på om jeg er enig i alt. Men dette er hennes meninger, og det er selvfølgelig helt greit. Hun skriver at vi får se bare de dype dalene og de høye toppene - jeg er uenig, synes vi får se mye midt i mellom og mye som viser at de er langt mer enn sin funksjonsnedsettelse. Hun skriver også at hun heller ville sett hverdagslivet, men at det ikke er interessant nok for folk. Nei, men det gjelder vel ikke bare for de med funksjonsnedsettelser, det blir fort "kjedelig" å sitte å se på hverdagslivet til folk. Selvfølgelig kunne de hatt med mer om det, men det var vel ikke det programmet skulle handle om. Jeg ser hva hun skriver, men får likevel ikke helt tak på kritikken. 

• Liker 3
Skrevet
Titori skrev (15 minutter siden):

Jeg leser hva hun skriver, men er ikke sikker på om jeg er enig i alt. Men dette er hennes meninger, og det er selvfølgelig helt greit. Hun skriver at vi får se bare de dype dalene og de høye toppene - jeg er uenig, synes vi får se mye midt i mellom og mye som viser at de er langt mer enn sin funksjonsnedsettelse. Hun skriver også at hun heller ville sett hverdagslivet, men at det ikke er interessant nok for folk. Nei, men det gjelder vel ikke bare for de med funksjonsnedsettelser, det blir fort "kjedelig" å sitte å se på hverdagslivet til folk. Selvfølgelig kunne de hatt med mer om det, men det var vel ikke det programmet skulle handle om. Jeg ser hva hun skriver, men får likevel ikke helt tak på kritikken. 

Hvis du er på BlueSky anbefaler jeg å lese utdypingene hun har gjort der. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...