Gå til innhold

Team Pølsa

Boetica

Anbefalte innlegg

bullehurk skrev (1 minutt siden):

Helt rett !      Hva er forskjellen på dette og Monsen med "uten grenser"   liksom ?   Programledere som er altfor høye på seg selv .... "Se så dyktig jeg er som tar meg av disse utenfor-menneskene liksom.  Målet er å lage god tv-underholdning, ingenting annet. 

Folk ser ut til å ha mistet evnen til kritisk tenkning mer og mer.

Rart at noen oppfatter det slik, og andre ikke…

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiara07 skrev (17 minutter siden):

Rart at noen oppfatter det slik, og andre ikke…

Ja, folk er forskjellige heldigvis.  Vi oppfatter ting ulikt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (2 timer siden):

Blir løpet sendt direkte på tv? 

Nei, løpet gikk før tv sendingen startet i dag :trist:Skjønner at de ønsker å ha egen episode i "Team pølsa", men som tv-seer hadde det vært prikken over i'en å sett det i sanntid :nikke: 

Må ha vært et eventyr for publikummet i Granåsen ❤️ For en bonus :klappe:

Ser det skrives om i ulike kanaler, så det blir sikkert glimt og bilder her og der ❤️ Kanskje de får komme på scenen der hvor Klæbo sto i går..❤️🙂 🤞

Endret av Tradegy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Team Pølsa!
🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴

🥇🥇🥇🥇🥇🥇

👏

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine deltakere, elendig programleder. Pettersen virker som en enkel type, ikke overraskende etter han delte bilde fra en flytur der han fatshamet en medpassasjerer. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (På 23.2.2025 den 2.55):

Programmet er greit nok.. men savner litt spenningsmoment. Burde vært som 71 grader nord der den dårligste ryker ut. eller mesternes mester med natt-test.

Hva? Da har du misforstått hele poenget med programmet😂.

• Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nrk legger ut neste episode allerede fredag, etter stooooor pågang fra publikum :nikke: 🥳 De skal i tillegg lage en ekstra episode :hjerteflagg:

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (På 22.2.2025 den 22.15):

Jeg elsker konseptet, men synes programlederen er uspiselig som type og pga dèt, synes jeg han stjeler altfor mye tvtid :flau:. (Dèt er mitt problem, og henger igjen fra 2015 hvor han fikk refs etter en flytur. La seg flat, takk og lov.) Har lyst til å like han via ungenes øyne 🙂❤️🙂

Banne, kjøre knoke og ha capsen bakfrem, gjør han sikkert ungdommelig. Men jeg savner en skikkelig trygg, robust type. Det blir litt som å skjønne forskjell på empati og sympati, og hvordan man møter andre. :gruppeklem:

Hadde han vært med som sidekick, kunne han stått godt i en bajasrolle, men dette krever noe mer. Det viktigste er likevel at familiene til barna har blitt ivaretatt i prosessen, og at de føler at barna er i trygge hender :nikke: ❤️

Jeg håper virkelig det blir en opplevelse for Team Trygve ❤️😭❤️

bullehurk skrev (På 27.2.2025 den 21.37):

Helt rett !      Hva er forskjellen på dette og Monsen med "uten grenser"   liksom ?   Programledere som er altfor høye på seg selv .... "Se så dyktig jeg er som tar meg av disse utenfor-menneskene liksom.  Målet er å lage god tv-underholdning, ingenting annet. 

Folk ser ut til å ha mistet evnen til kritisk tenkning mer og mer.

IMG_2117.png

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var lovlig sent ute med å begynne å se på dette programmet, men nå er jeg a jour. Tror jeg gråt tre ganger bare i det siste programmet. For noen flotte mennesker ❤️ Både deltagerne og Øystein 😊

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syver er favoritten min. Ville bare si det

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett nest siste program. Det er godt å se progresjonen deres, innsatsviljen. Men mest av alt hvor kloke og omsorgsfulle mot hverandre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (På 14.3.2025 den 15.05):

Jeg synes styrken med programmet er fokuset på å være lagspillere og kjenne på det å vær del av et lag, noe disse barna ikke har fått kjenne så mye på ettersom de ofte har blitt ekskludert pga sine handicap. Fokuset på laget og hva de mestrer sammen er poenget, ikke å finne sine favoritter.

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polyester skrev (På 14.3.2025 den 15.05):

…å velge seg en favoritt blant disse skjønne ungene…. ?😵‍💫?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diggar serien og håpar det vert ein sesong 2!

Og knisar i skjegget kvar gong Pølsa kallar nokon "kompis". For det er ofte😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri Kristiansen får mye pes for harseleringen av team pølsa. Vel fortjent at hun får!

Har slankesprøyta gitt henne tankeløst dumhet? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FreezeandFawn skrev (På 1.3.2025 den 11.29):

Fine deltakere, elendig programleder. Pettersen virker som en enkel type, ikke overraskende etter han delte bilde fra en flytur der han fatshamet en medpassasjerer. 

Jeg søkte det opp. Riktignok en del år siden, men han var godt voksen på det tidspunktet, så det sier mye… Skikkelig stygt gjort. 

Endret av cerruti
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Jeg søkte det opp. Riktignok en del år siden, men han var godt voksen på det tidspunktet, så det sier mye… Skikkelig stygt gjort. 

Ja, helt enig. Skikkelig skivebom, og veldig avslørende for hva slags menneskesyn han har. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (1 time siden):

Ja, helt enig. Skikkelig skivebom, og veldig avslørende for hva slags menneskesyn han har. 

Hvordan kan man si noe slikt om godgutten Pølsa? Han som åpenbart ønsker å holde seg i bakgrunnen og ha minst mulig fokus på seg selv, og nettopp derfor fikk serien navnet "Team Pølsa".

Hva skal man si om Pølsa? Er han en tvers gjennom snill, uselvisk og hederlig person? Eller kanskje heller en godhetsposør som blir rørt på vegne av sin egen godhet, og som først og fremst har et økonomisk motiv for alt dette? Eller en mellomting?

At han har vært på jakt etter å lykkes som coach/foredragsholder i mange år er åpenbart, om man blar noen år tilbake i hans Instagram-feed, og noe som meget mulig var grunnen til at han maste seg til å få være med i Mesternes Mester to ganger, og lot ikke sjansen gå fra seg til å drive med litt reklame:

Legger seg flat etter reklame

Og for de som lurte på om Pølsa skal utnytte suksessen med Team Pølsa til å selge foredrag til næringslivet, så er svaret et rungende ja!

Øystein Pettersen - Finn ut hvem du vil være og sett deg et mål!

image.thumb.png.b59344877eb2adba1e44229487c821f9.png

Endret av Djækklåsst
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (3 minutter siden):

Hvordan kan man si noe slikt om godgutten Pølsa? Han som åpenbart ønsker minst mulig fokus på seg selv, og nettopp derfor fikk serien navnet "Team Pølsa". 

At han har vært på jakt etter å lykkes som foredragsholder i mange år er åpenbart, om man blar noen år tilbake i hans Instagram-feed, og noe som meget mulig var grunnen til at han maste seg til å få være med i Mesternes Mester to ganger, og lot ikke sjansen gå fra seg til å drive med litt reklame:

Legger seg flat etter reklame

Og for de som lurte på om Pølsa skal utnytte suksessen med Team Pølsa til å selge foredrag til næringslivet, så er svaret et rungende ja!

Øystein Pettersen - Finn ut hvem du vil være og sett deg et mål!

image.thumb.png.b59344877eb2adba1e44229487c821f9.png

Han var med i mesternes mester to ganger fordi han skadet seg allerede da han gikk av båten omtrent, i den første sesongen. Han ble vel derfor tilbudt å bli med året etterpå. Har ikke fått med meg at det var noe han maste seg til.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...