Gå til innhold

Da var pollendritten i gang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kunne nesten ikke tro det, har gått daglig tur i det siste og øyne og nese renner som bare det. Tenkte at det er jo for tidlig for pollen nå? Neida, or er godt i gang på vestlandet. Advarer dere andre som lider. 

Anonymkode: 5fdd9...c0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi må nødvendigvis ha pollen på denne jord, men du kan flytte nordover hvis du er veldig plaget? Hvis det kan bedre livskvaliteten din betraktelig, så hvorfor ikke? Flytter du til Tromsø er det ofte ikke pollen før uti mai måned :)

Anonymkode: 4dbae...a69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi må nødvendigvis ha pollen på denne jord, men du kan flytte nordover hvis du er veldig plaget? Hvis det kan bedre livskvaliteten din betraktelig, så hvorfor ikke? Flytter du til Tromsø er det ofte ikke pollen før uti mai måned :)

Fordi jeg jobber ikke og eier ikke hus i Tromsø, ei heller familien min, men takk for forslag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Fordi jeg jobber ikke og eier ikke hus i Tromsø, ei heller familien min, men takk for forslag 

Nei, man må nødvendigvis selge huset og bytte jobb da :) Jeg tenker at hvis man er veldig syk så er det noe å vurdere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, man må nødvendigvis selge huset og bytte jobb da :) Jeg tenker at hvis man er veldig syk så er det noe å vurdere. 

Finnes heldigvis zyrtec, men jeg synes det var tidlig da :) litt drastisk å bryte opp manges liv for å fiytte til motsatt side av landet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kunne nesten ikke tro det, har gått daglig tur i det siste og øyne og nese renner som bare det. Tenkte at det er jo for tidlig for pollen nå? Neida, or er godt i gang på vestlandet. Advarer dere andre som lider. 

Begynner og ta allergitabletter i januar, det hjelper masse!

Anonymkode: e72bd...efd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Begynner og ta allergitabletter i januar, det hjelper masse!

Anonymkode: e72bd...efd

Får visst begynne med det jeg også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå trodde jeg det hadde tilta for deg, så gikk inn i pollenvarsleren, og jammen har du ikke rett. Orr og Hassel, men moderat spredning. 

Anonymkode: 7e729...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går på allergimedisiner året rundt men barna begynte nå nettopp for plutselig poppet varselet opp her på mandag så ja. Har registrert at hver gang jeg ser snøklokkene bryter gjennom så kommer pollenvarselet. :D 

Anonymkode: dc6f1...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...