AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Kunne nesten ikke tro det, har gått daglig tur i det siste og øyne og nese renner som bare det. Tenkte at det er jo for tidlig for pollen nå? Neida, or er godt i gang på vestlandet. Advarer dere andre som lider. Anonymkode: 5fdd9...c0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Vi må nødvendigvis ha pollen på denne jord, men du kan flytte nordover hvis du er veldig plaget? Hvis det kan bedre livskvaliteten din betraktelig, så hvorfor ikke? Flytter du til Tromsø er det ofte ikke pollen før uti mai måned Anonymkode: 4dbae...a69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi må nødvendigvis ha pollen på denne jord, men du kan flytte nordover hvis du er veldig plaget? Hvis det kan bedre livskvaliteten din betraktelig, så hvorfor ikke? Flytter du til Tromsø er det ofte ikke pollen før uti mai måned Anonymkode: 4dbae...a69 Fordi jeg jobber ikke og eier ikke hus i Tromsø, ei heller familien min, men takk for forslag Anonymkode: 5fdd9...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Fordi jeg jobber ikke og eier ikke hus i Tromsø, ei heller familien min, men takk for forslag Anonymkode: 5fdd9...c0a Nei, man må nødvendigvis selge huset og bytte jobb da Jeg tenker at hvis man er veldig syk så er det noe å vurdere. Anonymkode: 4dbae...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, man må nødvendigvis selge huset og bytte jobb da Jeg tenker at hvis man er veldig syk så er det noe å vurdere. Anonymkode: 4dbae...a69 Finnes heldigvis zyrtec, men jeg synes det var tidlig da litt drastisk å bryte opp manges liv for å fiytte til motsatt side av landet. Anonymkode: 5fdd9...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kunne nesten ikke tro det, har gått daglig tur i det siste og øyne og nese renner som bare det. Tenkte at det er jo for tidlig for pollen nå? Neida, or er godt i gang på vestlandet. Advarer dere andre som lider. Anonymkode: 5fdd9...c0a Begynner og ta allergitabletter i januar, det hjelper masse! Anonymkode: e72bd...efd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Begynner og ta allergitabletter i januar, det hjelper masse! Anonymkode: e72bd...efd Får visst begynne med det jeg også Anonymkode: 5fdd9...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Har startet med tabletter her, merket at det var igang forrige uke. https://www.nrk.no/ostfold/pollensesongen_-anbefaler-allergikere-a-starte-med-medisiner-1.17239467 Anonymkode: 2564f...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kunne nesten ikke tro det, har gått daglig tur i det siste og øyne og nese renner som bare det. Tenkte at det er jo for tidlig for pollen nå? Neida, or er godt i gang på vestlandet. Advarer dere andre som lider. Anonymkode: 5fdd9...c0a Nå trodde jeg det hadde tilta for deg, så gikk inn i pollenvarsleren, og jammen har du ikke rett. Orr og Hassel, men moderat spredning. Anonymkode: 7e729...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Jeg går på allergimedisiner året rundt men barna begynte nå nettopp for plutselig poppet varselet opp her på mandag så ja. Har registrert at hver gang jeg ser snøklokkene bryter gjennom så kommer pollenvarselet. Anonymkode: dc6f1...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå