AnonymBruker Skrevet 15. februar #1 Del Skrevet 15. februar Har fått en haug bøker fra denne forfatteren, og google forteller meg rekkefølgen de er utgitt. Men har ikke alle, og lurer på om det spiller noen rolle at jeg ikke har alle? Kan de leses i hvilken som helst rekkefølge? Har noen hjemme og noen på hytta. Kan jeg bare starte med hvilken som helst? Anonymkode: 27c70...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Ingen som leser Lisa Gardner? De selges jo overalt av kiosker og bokhandlere, så må jo være noen som vet? Anonymkode: 27c70...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 14.31): Har fått en haug bøker fra denne forfatteren, og google forteller meg rekkefølgen de er utgitt. Men har ikke alle, og lurer på om det spiller noen rolle at jeg ikke har alle? Kan de leses i hvilken som helst rekkefølge? Har noen hjemme og noen på hytta. Kan jeg bare starte med hvilken som helst? Anonymkode: 27c70...747 Sjekk Goodreads. Der står ofte boka som del av serie og du la. Trykke på hele serien for å se rekkefølgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå