Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Datet en fyr i 2 mnd ca, møttes 4 ganger fordi han jobber mye borte. Han er veldig sjenert og det er jeg som har måttet ta litt initiativ til nå. Vi har pratet på snap mellom møtene, og her åpner han seg opp og prater mye mer enn han gjør i virkeligheten. For litt siden så fortalte jeg han at jeg hadde fått litt følelser, ikke at jeg er forelsket, men typ betatt og ønsker å se hva dette kan bli til. Da trakk han seg litt tilbake og sa at han ikke visste helt hvordan han skulle forholde seg til meg da jeg hadde litt følelser og han følte litt annet.

Da sa jeg til han at jeg ikke stresset noe med at jeg hadde følelser og ikke han. Så sa jeg også at vi bare tar dette sakte og ser hva det utvikler seg til. Men at han samtidig måtte si ifra hvis han ikke ville mer. Så trakk jeg meg tilbake for å gi han litt rom, men da begynner han plutselig å ta initiativ til at samtalen skal fortsette og spør meg om alt mulig for å holde interessen oppe.

Så svarte han på denne meldingen min hvor han skrev at det var veldig mye jobb for tiden og at hvis dette ble et forhold så kommer han konstant til å sitte med dårlig samvittighet fordi han er så mye borte fra kjæreste og familie. Og det var ikke et slikt forhold han ønsket. Han sa at han ville bli kjent og se hva det kan bli til, men at han føler jobben setter en stopper. Han har dårlige erfaringer, sliter med å stole på folk og bruker tid på følelser, men at han liker meg godt og føler at han kan stole på meg.

Det siste jeg skrev til han var at jeg jo var innforstått med at han jobbet mye og at dette er noe jeg takler. Jeg sa også at jeg ikke hadde begynt å date han hvis jeg visste at det med jobb kom til å bli et problem for meg.

Denne åpnet han i går, men han har ikke svart enda. Han har heller ikke tatt noe kontakt på andre måter.

Alle rundt meg sier jeg skal gi han litt tid, men jeg er usikker på om det er verdt å investere noe mer så lenge han er usikker. Jeg vil jo veldig gjerne at vi skal fortsette å bli kjent fordi vi begge trives sammen. Men jeg er bare redd for å legge for mye tid og energi I dette.

Har noen erfaringer å komme med? Burde jeg gi han litt tid eller burde jeg bare gå videre?

Anonymkode: cced8...e43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er så uinteressert som det går an å bli. Gå videre. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er ikke verdt å bruke mer tid på, han sier jo rett ut at det aldri kommer til å bli noe forhold, at han ikke har følelser og nå ghoster han deg i tillegg, det kan ikke bli klarere en det.

Anonymkode: ec26b...3e8

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen mann er verdt å vente på. Gå videre!

Anonymkode: 86d3d...78e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er for så vidt enig med dere. Sa faktisk rett ut til han at jeg håper dette med jobben ikke er unnskylding han bruker fordi han egt mener at han ikke er interessert i et forhold med meg. Men da sa han at dette hadde absolutt ikke noe med meg å gjøre, men at det handlet om meg og jobb.

Men ja, han kommer sikkert ikke til å svare på den siste meldingen min og ei heller ta noe mer kontakt. Om han isåfall gjør det, så gir han sikker bare mange blandede signaler igjen og gjør meg enda mer usikker.

Så det beste er vel bare å la han gå, selv om det er litt tungt.

Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg er for så vidt enig med dere. Sa faktisk rett ut til han at jeg håper dette med jobben ikke er unnskylding han bruker fordi han egt mener at han ikke er interessert i et forhold med meg. Men da sa han at dette hadde absolutt ikke noe med meg å gjøre, men at det handlet om meg og jobb.

Men ja, han kommer sikkert ikke til å svare på den siste meldingen min og ei heller ta noe mer kontakt. Om han isåfall gjør det, så gir han sikker bare mange blandede signaler igjen og gjør meg enda mer usikker.

Så det beste er vel bare å la han gå, selv om det er litt tungt.

Ts

Hvorfor dater han om jobben tar FOR mye tid? Dette visste han jo på forhånd før han startet å date.. Virker som han dater for å finne noe useriøst.

Anonymkode: 5991c...c36

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor dater han om jobben tar FOR mye tid? Dette visste han jo på forhånd før han startet å date.. Virker som han dater for å finne noe useriøst.

Anonymkode: 5991c...c36

Dette spurte jeg han om, ettersom jeg også lurte veldig på dette. Han har alltid vært veldig klar på at han kun ønsker et forhold og ikke noe useriøst. Svaret var vel at han hadde perioder hvor han følte seg klar for forhold, men så ble jobben for mye i perioder og da ble han usikker på om han klarer å pleie et forhold. Han forklarte veldig i detalj om dette her, men jeg ønsker ikke å skrive alt her i frykt for å bli gjenkjent.

Ts

Skrevet (endret)

Nei.

Vent aldri på en mann med mindre han er i "krigen" eller er astronaut. En mann som er forelsket viser intersse.

Endret av Perle
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet du om han har venner og om han eventuelt finner på ting med de? Hvis han finner tid til venner, men ikke til deg, så tenker jeg at han ikke er verdt å vente på.

Anonymkode: dbbff...521

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vet du om han har venner og om han eventuelt finner på ting med de? Hvis han finner tid til venner, men ikke til deg, så tenker jeg at han ikke er verdt å vente på.

Anonymkode: dbbff...521

Ja, vi skulle finne på noe sist helg, men så ble han plutselig spurt av noen venner om han ville finne på noe. Da ble han skikkelig lei seg og fikk dårlig samvittighet fordi han valgte de over meg, og spurte meg om det gikk bra om han fant på noe med de først. Men han gjorde likevel tid til å finne på noe med meg i mange timer på kvelden etter han hadde vært med vennene. Han får ikke så mye tid til de heller virker det som.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, vi skulle finne på noe sist helg, men så ble han plutselig spurt av noen venner om han ville finne på noe. Da ble han skikkelig lei seg og fikk dårlig samvittighet fordi han valgte de over meg, og spurte meg om det gikk bra om han fant på noe med de først. Men han gjorde likevel tid til å finne på noe med meg i mange timer på kvelden etter han hadde vært med vennene. Han får ikke så mye tid til de heller virker det som.

Ts

Kjære deg han er ikke noe å spare på, du kommer bare til å bli såra hvis du fortsetter å bruke tid på han, bare blokker han og gå videre.

Anonymkode: ec26b...3e8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om en mann er interessert så vil han virkelig prøve å prioritere dama selv om han har mye å gjøre på jobb. 

Du har jo sagt at du er inneforstått med at han jobber mye, likevel så ghoster han deg...

Denne karen er ikke klar for et forhold....

Anonymkode: 727e2...3fe

• Liker 1
Skrevet

Ett forhold som er bra skal ikke gi usikkerhet, uvisshet ol. Det skal føles trygt og godt det aller meste av tiden. Ellers er det rett og slett ikke verdt det 

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Finn en som er villig til å kjempe like som du.

Alt annet er bortkastet tid.

Anonymkode: edec1...b16

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...