AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:33 #1 Del Skrevet lørdag kl 11:33 Hva satte dere mest pris på å få til barnet deres? Er til ei jente. Anonymkode: 2adf0...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:34 #2 Del Skrevet lørdag kl 11:34 Er det kjipt å få ulldress, ullue og votter som er kjøpt? Anonymkode: 2adf0...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:23 #3 Del Skrevet lørdag kl 16:23 Det hørtes ut som en veldig fin gave 😊. Jeg har ofte kjøpt Hakkebakkeskogen, Kardemommeby og Karius og Baktus bøkene. Det pleier å falle i smak 😊 Anonymkode: 640f7...4e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:30 #4 Del Skrevet lørdag kl 16:30 Satte mest pris på 'Den store barnesangboka' og 'Den store eventyrboka'. Anonymkode: 88916...9c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:35 #5 Del Skrevet søndag kl 11:35 Jeg kjøpte smykkeskrin til niesen min, et vanlig ett og ikke med prinsesser eller noe sånt. Hun er snart søtten år og bruker det fremdeles😁 Anonymkode: 04b0c...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:37 #6 Del Skrevet søndag kl 11:37 Jeg kjøpte en gang en samling med alle Ole Brumm-historiene. Hadde elsket å få det til mine😊 Anonymkode: 56e13...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:38 #7 Del Skrevet søndag kl 11:38 AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 12.34): Er det kjipt å få ulldress, ullue og votter som er kjøpt? Anonymkode: 2adf0...319 Hadde syntes dette hadde vært en flott gave også👍🏻 Anonymkode: 56e13...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:08 #8 Del Skrevet søndag kl 12:08 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg kjøpte en gang en samling med alle Ole Brumm-historiene. Hadde elsket å få det til mine😊 Anonymkode: 56e13...d06 Det har de allerede Anonymkode: 2adf0...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:12 #9 Del Skrevet søndag kl 12:12 AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 12.34): Er det kjipt å få ulldress, ullue og votter som er kjøpt? Anonymkode: 2adf0...319 Høres ut som en fin gave Her har jeg gitt bhg sekk (liten tursekk) smykke, Anonymkode: 9a794...207 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:16 #10 Del Skrevet søndag kl 17:16 Mine fikk smykker og min første tann- og hårlokkesker. Ble jo aldri brukt. På den siste navnefest jeg var på ga jeg dynetrekk, putevar og strechlaken i voksenstørrelse. Tipper det var fint å ha når barnet begynte med voksendyne. Anonymkode: 6fc11...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet søndag kl 17:23 #11 Del Skrevet søndag kl 17:23 Ulltøy, bøker, barnebestikk, liten sekk, termoser, og barneservise er vel det vi har brukt mest av det ungene har fått i gaver 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå