AnonymBruker Skrevet 15. februar #1 Skrevet 15. februar Har datet en i et par mnd nå. Jeg var ute i går og ble så full. Han danset med en annen jente, og jeg gjorde det samme, men tror jeg klinet med han jeg danset med. Jeg føler at kanskje dette har gått til helvete nå? 😭 Jeg skal aldri mer drikke og har det så vondt akkurat nå. Plis ikke hets. Jeg satt på et bord med søsken av ei venninne og de er jo gutter. Så det så kanskje ikke så bra ut det heller 😭 Anonymkode: 51fb7...8fe 2
askjiir Skrevet 15. februar #2 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Har datet en i et par mnd nå. Jeg var ute i går og ble så full. Han danset med en annen jente, og jeg gjorde det samme, men tror jeg klinet med han jeg danset med. Jeg føler at kanskje dette har gått til helvete nå? 😭 Jeg skal aldri mer drikke og har det så vondt akkurat nå. Plis ikke hets. Jeg satt på et bord med søsken av ei venninne og de er jo gutter. Så det så kanskje ikke så bra ut det heller 😭 Anonymkode: 51fb7...8fe Hvorfor klinte du med han du danset med? 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3 Skrevet 15. februar askjiir skrev (38 minutter siden): Hvorfor klinte du med han du danset med? Han kysset meg.. Anonymkode: 51fb7...8fe
AnonymBruker Skrevet 15. februar #4 Skrevet 15. februar askjiir skrev (38 minutter siden): Hvorfor klinte du med han du danset med? Men jeg kysset jo tilbake… Anonymkode: 51fb7...8fe
AnonymBruker Skrevet 15. februar #5 Skrevet 15. februar Vel, du trenger ikke å ta sorgene på forskudd. Dere har datet et par måneder, han danset med en annen jente, og du kysset en mann. Best å legge kortene på bordet med en gang, å spør om hvordan dere skal løse dette. Dette kan være avslutningen på relasjonen, eller det kan åpne for at man nå må ta steget å gjøre det til et offentlig forhold. Høres ut som dere er unge? Uansett hva som skjer videre, å drikke seg stupfulle er aldri lurt. Å dra på byen å feste på den måten hører ikke hjemme i et forhold, man kan så klart dra ut å kose seg, men ikke på dette nivået. Det er som å be om bråk og krangling i forholdet. Anonymkode: ff419...cb1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #6 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Han kysset meg.. Anonymkode: 51fb7...8fe Du var drita full, det kunne liksågodt vært et overgrep. Du har mangel på kontroll i den tilstanden. Anonymkode: 2d571...a3c
AnonymBruker Skrevet 15. februar #7 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vel, du trenger ikke å ta sorgene på forskudd. Dere har datet et par måneder, han danset med en annen jente, og du kysset en mann. Best å legge kortene på bordet med en gang, å spør om hvordan dere skal løse dette. Dette kan være avslutningen på relasjonen, eller det kan åpne for at man nå må ta steget å gjøre det til et offentlig forhold. Høres ut som dere er unge? Uansett hva som skjer videre, å drikke seg stupfulle er aldri lurt. Å dra på byen å feste på den måten hører ikke hjemme i et forhold, man kan så klart dra ut å kose seg, men ikke på dette nivået. Det er som å be om bråk og krangling i forholdet. Anonymkode: ff419...cb1 Hva tror du jeg burde gjøre? Spørre om å møtes? Anonymkode: 51fb7...8fe
AnonymBruker Skrevet 15. februar #8 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Vel, du trenger ikke å ta sorgene på forskudd. Dere har datet et par måneder, han danset med en annen jente, og du kysset en mann. Best å legge kortene på bordet med en gang, å spør om hvordan dere skal løse dette. Dette kan være avslutningen på relasjonen, eller det kan åpne for at man nå må ta steget å gjøre det til et offentlig forhold. Høres ut som dere er unge? Uansett hva som skjer videre, å drikke seg stupfulle er aldri lurt. Å dra på byen å feste på den måten hører ikke hjemme i et forhold, man kan så klart dra ut å kose seg, men ikke på dette nivået. Det er som å be om bråk og krangling i forholdet. Anonymkode: ff419...cb1 Offentlig forhold? Som da å snakke om hva vi er? Anonymkode: 51fb7...8fe
AnonymBruker Skrevet 15. februar #9 Skrevet 15. februar Bare å være åpen og ærlig og legge seg flat. Si du ikke helt vet hva som skjedde, du mistet kontrollen og det er han (daten) du vil være med. Ikke si du klina med noen andre, men at du husker at noen prøvde å kysse deg, og så aner du ikke hva som skjedde. Men du er lei deg. (Og utelukk ikke at du kan ha klina med noen.) Lykke til!!! Fylleangst er fælt. Men det går over. 🥰 Anonymkode: cbd0d...b80
AnonymBruker Skrevet 15. februar #10 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare å være åpen og ærlig og legge seg flat. Si du ikke helt vet hva som skjedde, du mistet kontrollen og det er han (daten) du vil være med. Ikke si du klina med noen andre, men at du husker at noen prøvde å kysse deg, og så aner du ikke hva som skjedde. Men du er lei deg. (Og utelukk ikke at du kan ha klina med noen.) Lykke til!!! Fylleangst er fælt. Men det går over. 🥰 Anonymkode: cbd0d...b80 Men om det ordner seg er en annen ting 😩 vil ikke ødelegge dette… Anonymkode: 51fb7...8fe
askjiir Skrevet 15. februar #11 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bare å være åpen og ærlig og legge seg flat. Si du ikke helt vet hva som skjedde, du mistet kontrollen og det er han (daten) du vil være med. Ikke si du klina med noen andre, men at du husker at noen prøvde å kysse deg, og så aner du ikke hva som skjedde. Men du er lei deg. (Og utelukk ikke at du kan ha klina med noen.) Lykke til!!! Fylleangst er fælt. Men det går over. 🥰 Anonymkode: cbd0d...b80 Da er hun jo ikke åpen og ærlig.
AnonymBruker Skrevet 15. februar #12 Skrevet 15. februar Fylla har skylda som det så fint heter, så er det jo spennende å se hvor mange "tabber" en kan gjøre før alt blir kaos. Gud hjelpe meg, jeg er glad jeg ikke er ung lenger, minner meg om en tid i eget liv, da en "kjæreste" sin tabbe skulle "hevnes" en stund etter på en ny fyllefest, kunne jo ikke gå bra! Det kan selvsagt gå bra for dere, men for mye "hard" festing fungerer jevnt over dårlig når du er i et forhold. Vi endrer oss for mye i påvirket tilstand. Anonymkode: 6fae4...4af
AnonymBruker Skrevet 15. februar #13 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fylla har skylda som det så fint heter, så er det jo spennende å se hvor mange "tabber" en kan gjøre før alt blir kaos. Gud hjelpe meg, jeg er glad jeg ikke er ung lenger, minner meg om en tid i eget liv, da en "kjæreste" sin tabbe skulle "hevnes" en stund etter på en ny fyllefest, kunne jo ikke gå bra! Det kan selvsagt gå bra for dere, men for mye "hard" festing fungerer jevnt over dårlig når du er i et forhold. Vi endrer oss for mye i påvirket tilstand. Anonymkode: 6fae4...4af Jeg drikker aldri omtrent. Anonymkode: 51fb7...8fe
AnonymBruker Skrevet 15. februar #14 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du var drita full, det kunne liksågodt vært et overgrep. Du har mangel på kontroll i den tilstanden. Anonymkode: 2d571...a3c Han kysset henne, hun kysset tilbake. Du vet ingenting om hvorvidt han var like full. Prøv å oppføre deg Anonymkode: 316f0...df6
AnonymBruker Skrevet 15. februar #15 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men om det ordner seg er en annen ting 😩 vil ikke ødelegge dette… Anonymkode: 51fb7...8fe Den sikreste måten å ødelegge det på er å holde det skjult. Fortell han hva som skjedde, si at du angrer og ikke planla noe av det. Så sier du at du ønsker å gå videre med relasjonen deres. Anonymkode: ff419...cb1
monican94 Skrevet 15. februar #16 Skrevet 15. februar da liker du han nok ikke så godt som du innbiller deg å gjøre da, da ville du jo ikke klint med andre... 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #17 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han kysset meg.. Anonymkode: 51fb7...8fe I innlegget ditt står det at du klinte med han.. Og nå, i vant kvinnestil så tar du ikke ansvar for situasjonen og legger all skyld over på han. Hvis han kysset deg og du ikke kysset tilbake, da er det vel et seksuelt overgrep? Da burde du i så fall anmelde dette seksuelle overgrepet og slutte å kalle det klining i samme vending? Anonymkode: a0535...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #18 Skrevet 15. februar monican94 skrev (1 time siden): da liker du han nok ikke så godt som du innbiller deg å gjøre da, da ville du jo ikke klint med andre... er ikke det, jeg liker han, bare fått litt usikkerhet mellom oss noen ganger som kanskje gjorde at jeg gjorde denne tabben også. Anonymkode: 51fb7...8fe
AnonymBruker Skrevet 16. februar #19 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): I innlegget ditt står det at du klinte med han.. Og nå, i vant kvinnestil så tar du ikke ansvar for situasjonen og legger all skyld over på han. Hvis han kysset deg og du ikke kysset tilbake, da er det vel et seksuelt overgrep? Da burde du i så fall anmelde dette seksuelle overgrepet og slutte å kalle det klining i samme vending? Anonymkode: a0535...3e6 Slutt da. Ts skriver jo at hun kysset han tilbake. Var likevel ikke hun som initierte kysset. Uansett, ts er ikke sammen med denne karen hun dater. De høres unge ut. Ts er stresset over at det kan være over. Hun skriver også at hun har vært usikker på han, da kan man fort gjøre sånne ting for å rømme fra følelsen av å være avvist fra den man er forelsket i. Anonymkode: ff419...cb1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #20 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutt da. Ts skriver jo at hun kysset han tilbake. Var likevel ikke hun som initierte kysset. Uansett, ts er ikke sammen med denne karen hun dater. De høres unge ut. Ts er stresset over at det kan være over. Hun skriver også at hun har vært usikker på han, da kan man fort gjøre sånne ting for å rømme fra følelsen av å være avvist fra den man er forelsket i. Anonymkode: ff419...cb1 Jeg har ikke kjent han lengre enn 2 mnd og møtt han 7 ganger. Tror løpet er kjørt har ikke hørt noe enda… Anonymkode: 51fb7...8fe
Anbefalte innlegg