AnonymBruker Skrevet 15. februar #1 Skrevet 15. februar Jeg har bikket 3. trimester, og har blitt så uendelig trøtt igjen. Nesten lik som i 1. trimester. Er det normalt? Synes "alle" snakker om at trøttheten går over i 2. trimester. Føler meg helt ubrukelig om dagen 😴 Anonymkode: aa3b8...2b9
AnonymBruker Skrevet 15. februar #2 Skrevet 15. februar Joda, 2trimester er ofte da man får mer energi igjen, men helt normalt at det endrer seg i 3trimester igjen. Er du trøtt trenger du hvile. Så lenge alle prøvene dine er bra, at du og baby har det greit så bare sov med den beste samvittighet. ❤️ Anonymkode: 5e3f3...d70 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #3 Skrevet 17. februar Snart i 3. trimester. Jeg er både trøtt og sliten. Mye jobb denne kroppen skal gjøre 24 timer i døgne. Anonymkode: a3d1c...b70 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #4 Skrevet 17. februar Det varierer sånn, kjenner også noen som ikke var mer trøtt enn vanlig noen gang, og andre som bare er trøtte veldig tidlig eller veldig seint. Jeg var like trøtt alle tre trimesterne og ble ganske irritert på alle som snakket om superkrefter man får i 2. trimester, for jeg forble like trøtt, også i 2. Trimester. Men jeg tror jeg hadde kraftig jernmangel, tok tabletter, men ble så forstoppet av de at jeg ikke orket å ta de helt ofte nok. Anonymkode: 2966e...0b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå