AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hvordan er det å ha to unghunder samtidig? Jeg har en unghund og sambo har en unghund og vi skal flytte sammen. Anonymkode: f41b4...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Kommer helt an på unghundene, hvilke rutiner, vaner, aktiviteter og trening dere legger inn i hverdagen, og om unghundene kommer overens eller ikke. Anonymkode: 800b6...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg fikk to valper samtidig og det er det mest slitsomme jeg har vært med på noen gang! Anonymkode: 8e390...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fikk to valper samtidig og det er det mest slitsomme jeg har vært med på noen gang! Anonymkode: 8e390...5a2 Hvordan da? Eksempler? Anonymkode: f41b4...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Vet ikke hvor stor aldersforskjell det er og hvor unge de er, men jeg fikk ny valp (8 uker) da den eldste var knappe 16 mnd. Det gikk fint, særlig fordi den eldste alltid har vært fornuftig og rolig. Men jeg følte jo at jeg holdt på med valpe- og hundeoppdragelse veeeldig lenge.... Nå er de 10 og 9, og det har vært en fryd lenge, bare så det er sagt. Anonymkode: b6359...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet ikke hvor stor aldersforskjell det er og hvor unge de er, men jeg fikk ny valp (8 uker) da den eldste var knappe 16 mnd. Det gikk fint, særlig fordi den eldste alltid har vært fornuftig og rolig. Men jeg følte jo at jeg holdt på med valpe- og hundeoppdragelse veeeldig lenge.... Nå er de 10 og 9, og det har vært en fryd lenge, bare så det er sagt. Anonymkode: b6359...4d3 Den ene er 7 måneder og den andre er 10 måneder. Anonymkode: f41b4...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå