AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Jeg vet ikke hva jeg skal kalle det. Det er liksom ikke ringer eller poser under øynene men liksom øyehulen/beinet som viser så godt slik at det ser ut som jeg har DE posene under øynene. Er det noen som har tips? Tenker kanskje en sinnsykt god «under eye correcter» eller noe sånt? Når jeg sminker meg med foundation,concealer og settingpudder så blir det ca bra men kunne tenkt meg noe som gjør at jeg ikke trenger å ha full face sminke hele tiden. Anonymkode: 09ea3...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Litt som dette Anonymkode: 09ea3...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Hvis det er hult så er eneste løsning å fylle i. Filler er mye brukt, men nå er det også begynt å bli vanligere å fylle med eget fett. Her i landet henger vi jo litt etter de nyeste trendene når det gjelder kosmetisk behandling så det er enda veldig dyrt her, men klinikker i andre land gjør dette til en ok pris. Anonymkode: 6f15b...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Det beste svaret får du ved å gå innom et par medisinske hudpleie klinikker og høre hva de anbefaler. Anonymkode: aeda5...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg vet ikke hva jeg skal kalle det. Det er liksom ikke ringer eller poser under øynene men liksom øyehulen/beinet som viser så godt slik at det ser ut som jeg har DE posene under øynene. Er det noen som har tips? Tenker kanskje en sinnsykt god «under eye correcter» eller noe sånt? Når jeg sminker meg med foundation,concealer og settingpudder så blir det ca bra men kunne tenkt meg noe som gjør at jeg ikke trenger å ha full face sminke hele tiden. Anonymkode: 09ea3...7b9 Det beste tipset og det eneste som hjelper er å akseptere at slik er din kropp. All verdens kremer hjelper ikke på kroppens utforming. Er du undervektig i tillegg, så hjelper det å legge på seg, litt. Anonymkode: 186f0...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Vær obs på at filler kan bli til en klump om du er i et hus med sopp i. Er ikke sikker på hvorfor, men det er noen som har vært nødt til å ha en operasjon hvor de prøver å skrape vekk filleren, uten så godt hell. Sjekk det ut før du gjør noe, de profesjonelle tenker ofte penger før de tenker at dette er livet ditt. Anonymkode: 826ad...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har tatt Restylane under øyene før og kommer nok til å gjøre det igjen, men det er et skummelt område å fylle i. Går det først galt der kan det fort gå veldig galt. Anonymkode: 6f15b...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har forsøkt filler men det kan gå meget galt, og mange fraråder det. Ble selv ikke fornøyd. Da filleren kan migrere og føre til ytterligere poser. Eneste permanente løsning er å ta en nedre øyelokk operasjon. Anonymkode: 7dfbf...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå