AnonymBruker Skrevet 15. februar #1 Skrevet 15. februar Jeg er gravid og singel (har blitt gravid med IUI og donorsæd). Men jeg synes ikke det er en stopper for å date… men vet ikke lengre hvordan jeg skal gå frem for å date nå som jeg er gravid.. er 10 uker på vei..🙃 Anonymkode: 7f9d3...d79
AnonymBruker Skrevet 15. februar #2 Skrevet 15. februar Høres ut som en rar prioritering nå Anonymkode: bff9d...d81 8 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar #4 Skrevet 15. februar Jeg syns du helt fint kan gå for det. Bare du ikke skremmer dem så dem tror at du er ute etter en far til barnet😅 Jeg er selv høygravid (alene med barnet) og begynte å holde på med en fyr for to måneder siden. Men nå var dette en jeg ble kjent med for ett vennskap i utgangspunktet. Folk skal nok ha en mening om deg hvis du går på en dating app for eksempel. Selv om jeg syns folk ikke trenger å være så dømmende ovenfor andre Anonymkode: b08f9...118
AnonymBruker Skrevet 15. februar #5 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 0/10 Anonymkode: c4610...0c8 Kanskje ikke 0 av 10, men hun stiller jo med tidenes handikapp med tanke på å finne en mann hun selv er "fornøyd" med og som vil ta på seg papparollen uten selv å være far. Anonymkode: b7800...d8b
AnonymBruker Skrevet 15. februar #6 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Høres ut som en rar prioritering nå Anonymkode: bff9d...d81 Hun prioriterer det nok ikke over barnet og alt som fører med av forbredelser knyttet til det. Men er en stund til den ungen kommer og da er det fint å fylle hverdagen med noe hun selv ønsker som ikke bare handler om barnet Anonymkode: b08f9...118
AnonymBruker Skrevet 15. februar #8 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hun prioriterer det nok ikke over barnet og alt som fører med av forbredelser knyttet til det. Men er en stund til den ungen kommer og da er det fint å fylle hverdagen med noe hun selv ønsker som ikke bare handler om barnet Anonymkode: b08f9...118 Hvis dette er tilfelle så er det virkelig 0/10. Utnytte en mann i 6 måneder, eller "fylle" hverdagen med noe som du sier? Kanskje bare jeg som er så gammeldags at jeg trodde vedkommende lette etter en pappa. Anonymkode: b7800...d8b
AnonymBruker Skrevet 15. februar #9 Skrevet 15. februar Flere har gjort det før deg. Det er noen som prioriterer dating mindre en månde etter å ha født og de finner noen. Anonymkode: dcc84...329
AnonymBruker Skrevet 15. februar #10 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis dette er tilfelle så er det virkelig 0/10. Utnytte en mann i 6 måneder, eller "fylle" hverdagen med noe som du sier? Kanskje bare jeg som er så gammeldags at jeg trodde vedkommende lette etter en pappa. Anonymkode: b7800...d8b Utnytte en mann? Anonymkode: b5069...ac6
AnonymBruker Skrevet 15. februar #11 Skrevet 15. februar Ts her.. Barnet er 100% min nummer 1 prioritet, og er på ingen måte ute etter noen far til barnet - da hadde jeg ikke tatt det valget om å få barn alene med donor (den delen handler om min medfødte kroniske hjertesykdom som gjør at jeg ikke vil tåle å gå gravid i så mange år fremover). Jeg er 24 år nå, så å potensielt møte mannen i mitt liv er jo drømmen. Men drømmen om barn ble større og viktigere for meg enn å bruke tid på å finne en mann å potensielt ikke kunne få barn med fordi det er for sent. Jeg personlig ser ikke noe galt i å date som gravid, jeg lurer bare genuint på hvordan man går frem nå som jeg er gravid. Har veldig forståelse for at noen kanskje ikke synes det er innafor, eller at det er en merkelig prioritering nå.. og det er helt greit å mene, på lik linje jeg mener det er innafor å date som gravid. Anonymkode: 7f9d3...d79 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #12 Skrevet 15. februar ts igjen! Det er jo en potensiell mann sitt valg om han ønsker å gå inn i noe med meg nå. Anonymkode: 7f9d3...d79
AnonymBruker Skrevet 15. februar #13 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): 0/10 Anonymkode: c4610...0c8 -10/10 Anonymkode: 57d98...8d4
Irak Skrevet 15. februar #14 Skrevet 15. februar (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts her.. Barnet er 100% min nummer 1 prioritet, og er på ingen måte ute etter noen far til barnet - da hadde jeg ikke tatt det valget om å få barn alene med donor (den delen handler om min medfødte kroniske hjertesykdom som gjør at jeg ikke vil tåle å gå gravid i så mange år fremover). Jeg er 24 år nå, så å potensielt møte mannen i mitt liv er jo drømmen. Men drømmen om barn ble større og viktigere for meg enn å bruke tid på å finne en mann å potensielt ikke kunne få barn med fordi det er for sent. Jeg personlig ser ikke noe galt i å date som gravid, jeg lurer bare genuint på hvordan man går frem nå som jeg er gravid. Har veldig forståelse for at noen kanskje ikke synes det er innafor, eller at det er en merkelig prioritering nå.. og det er helt greit å mene, på lik linje jeg mener det er innafor å date som gravid. Anonymkode: 7f9d3...d79 Så lenge du er åpen om det før dere går på date. Det tror jeg er veldig viktig, ellers er jeg redd du kan få mange ubehagelige opplevelser når du er sårbar. Mannen trenger å vite at du er gravid, og må være åpen for det, ellers tror jeg han føler seg lurt av deg. Bare et vennlig tips. Du velger selv hvordan du vil gå fram. Endret 15. februar av Irak
AnonymBruker Skrevet 15. februar #15 Skrevet 15. februar En mann som vil date en ukjent kvinne, som er gravid med en annen manns barn er et gedigent rødt flagg. Enten er det en fetish for han han eller så er det noe alvorlig galt med vedkommende.. Anonymkode: 0ec85...e6b
AnonymBruker Skrevet 15. februar #16 Skrevet 15. februar Maria klarte å få Josef på kroken, så jeg har trua på deg også. Anonymkode: ac2d5...160 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #17 Skrevet 16. februar Burde du utsette deg selv for stresset med dating når du er gravid? Syns det er ganske spesielt jeg da.. barnet bør være født og helst passert året Anonymkode: a88b1...7df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå