AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:04 #121 Del Skrevet mandag kl 08:04 AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 20.21): Ts, i din nye karriere, har du noen mulighet til å starte for deg selv eller som konsulent? Da kan du kanskje supplere på de 50% du allerede har? Anonymkode: a90de...ed2 Ts, ta en skikkelig titt på dette forslaget mitt og vurder om ikke Det finnes noen muligheter for deg på den måten. Det er SÅ mange måter du kan tjene penger nå med hele verden tilgjengelig over nett! Jeg kan gi spesifikke tips hvis du har mukighet tik å si nogenlunde hvilket karriereområde er innenfor. Forstår at du vil være anonym, så i verste fall vi prates på dm på et vis. Anonymkode: a90de...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:08 #122 Del Skrevet mandag kl 15:08 Det viktigste er at dere har oversikt. Så er det også lurt å ha en tidsbegrenset periode. Jeg synes det daglige forbruket alltid skal gå rundt. Da jeg var på AAP bestemte jeg for å bruke noe sparepenger på ferier (med barn). Det angrer jeg ikke på. Vi hadde fine ferier og den tiden tar slutt og kommer ikke tilbake. Det var heller ikke store summer det var snakk om. Anonymkode: 62dbd...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:31 #123 Del Skrevet mandag kl 18:31 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Da er det på tide at den gamle damen selger huset og kjøper en lettstelt leilighet. Anonymkode: 13477...0d5 Det skal være helt opp til henne selv, ikke noe hun tvinges til fordi staten drukner henne i skatt. Anonymkode: 61f83...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:46 #124 Del Skrevet mandag kl 18:46 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Da er det på tide at den gamle damen selger huset og kjøper en lettstelt leilighet. Anonymkode: 13477...0d5 Lettstelte leiligheter er ofte dyrere enn et gammelt hus som ikke er vedlikeholdt. Og ja, mange pensjonisthus er ikke akkurat fancy altså. Anonymkode: 7e625...7d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå