AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hei! Jeg har hatt sår hals, vært litt forkjøla og litt «slimete» i nese/hals siden jul, altså i 7 uker. Det er verst på morgenen, også blir det som regel litt bedre utover dagen. Det er ikke så ille - jeg er på jobb og fungerer som normalt i hverdagen (har ingen barn fra før og jobber på et sted med få ansatte). Har ikke feber, har ikke hodepine eller noen andre problemer/symptomer. Begynner bare å bli utrolig lei. Er gravid i uke 20 nå. På nett står det at man skal kontakte lege dersom en forkjølelse ikke går over etter 3 uker. Det står også at vondt i halsen som regel går over av seg selv etter 3-4 dager. Hos meg har det vart i 7 uker. Er det flere her som har opplevd at lett forkjølelse ikke går over på 7+ uker? Kan det bare være at kroppen ikke helt greier å kvitte seg med det pga. graviditeten? Orker liksom ikke å dra til legen bare for at han skal fortelle meg at jeg er forkjøla..? Også blir jeg paranoid og tenker «shit, hva om det er toxoplasmose?», «hva om det er symptom på kreft i halsen?»… Anonymkode: 4d8f4...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Du leser at man skal kontakte lege etter 3 uker, men ønsker ikke å gjøre det selv om det har gått 7 uker? Neiok. Det kan faktisk være noe kroppen trenger hjelp til, det er en grunn til at man blir rådet til å kontakte lege Anonymkode: 2a33e...77e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Vet ikke hva du legger i "litt forkjøla", men det er veldig vanlig med økt slimproduksjon når man er gravid. Jeg har vært tett i nesa hele svangerskapet i begge mine graviditeter. Men er du urolig, tar du selvfølgelig en tur til legen. Det kan jo være bihulebetennelse eller noe annet som kroppen trenger litt hjelp til å fikse. Anonymkode: eb161...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå