AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Prøver å kjempe meg tilbake fra utbrenthet og lengre fravær. Men det er så tungt. Kjenner at jeg sliter med å mestre alle sidene av livet samtidig. Jeg klarte å bygge meg opp og ta vare på egen helse, alt var fint, det gikk fremover og og jeg hadde håp. Men nå etter at jeg kom tilbake i jobb så begynner det å skorte der. Har ikke energi og synes alt er tungt. Er overveldet av problemer både på jobb og privat. Eller, det er ikke akkurat problemer privat, men jeg kjenner bare at jeg føler meg mer nærtagen, ensom, motløs, og tom. Hvordan klare å mestre både jobb og privatliv og veksle mellom disse? Så fort jeg er i kontakt med arbeidsplassen så blir alle utfordringer, arbeidsoppgaver og miljø overveldende for meg og det blir å oppta min oppmerksomhet på fritiden, enten via tankevirksomhet, eller som mangel på energi til å få den avkoblingen jeg sårt trenger. Anonymkode: 9e2e5...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå