Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min (eller eksen) ville ha pause i forholdet for ca 10 mnd siden. De få gangene (3-4 ganger) jeg har spurt om det fortsatt er pause eller om det er slutt så svarer han ikke på det. 

Vi prater nesten ikke på meldinger eller telefon, men prater litt sammen på jobb hver dag (har samme arbeidsplass). Vi står fortsatt i et forhold på Facebook.

Skal jeg bare ta det at han ikke svarer som et svar på at det er over? Vet jeg burde ha kommet meg videre, men jeg elsker han fortsatt og så lenge han ikke direkte har sagt at det er slutt så er det vanskelig, siden jeg føler at det er et lite håp der fortsatt.

Så er det noen som klarer å se litt hva fremtiden bringer for meg? Klarer jeg å komme meg videre snart eller er det fortsatt håp?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kysser dere eller har sex? Møtes dere utenom jobb noen gang?

Anonymkode: 07a83...c7f

AnonymBruker
Skrevet

Fremtiden kan beskrives med et ord: ubesluttsom. 

Anonymkode: d0095...5b8

AnonymBruker
Skrevet

Bedre å avslutte forholdet.

Pause er bare bullshit.

Enten kjemper en for den en elsker eller så lar du de gå.

Ta beslutningen. Fjern som kjæreste på FB og kall deg single fra nå av.

Å nekte deg selv å gå videre kan gjøre at du går rett forbi din livs kjærlighet som vil elske deg for alt du er.

Anonymkode: d0094...145

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller ha spurt han om det face 2 face, da får du med deg kroppspråk,  blikk osv. 

Anonymkode: dab5c...eec

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har brukt så lang tid og ikke fått ut fingern så er han ikke verdt det. 

Jeg ser ingen fremtid, dette er ikke et forhold, dessverre. Iallfall ikke et kjærlighetsforhold.

kom deg videre. Lykke til 🥰

Anonymkode: 286c6...f17

Skrevet
Margeritt skrev (11 timer siden):

Kjæresten min (eller eksen) ville ha pause i forholdet for ca 10 mnd siden. De få gangene (3-4 ganger) jeg har spurt om det fortsatt er pause eller om det er slutt så svarer han ikke på det. 

Vi prater nesten ikke på meldinger eller telefon, men prater litt sammen på jobb hver dag (har samme arbeidsplass). Vi står fortsatt i et forhold på Facebook.

Skal jeg bare ta det at han ikke svarer som et svar på at det er over? Vet jeg burde ha kommet meg videre, men jeg elsker han fortsatt og så lenge han ikke direkte har sagt at det er slutt så er det vanskelig, siden jeg føler at det er et lite håp der fortsatt.

Så er det noen som klarer å se litt hva fremtiden bringer for meg? Klarer jeg å komme meg videre snart eller er det fortsatt håp?

Denne er vel postet i feil underforum? Du skal vel egentlig poste sånne tråder i forum der man tror på spådamer, spøkelser, julenissen og andre fantasivenner?

Skrevet

Klarer du seriøst ikke se det selv?? Dette må jo være troll :(  jeg trenger ikke å se inn i fremtiden for å forstå at dette e ikke noe å ta vare på!!  Trenger ikke ta opp noe som helst med han, ikke mas noe mer. La ting ligge, fjern forholdet på Facebook å dra på date. Hvor gamle er dere? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...