Gå til innhold

Hvorfor endret han seg plutselig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg begynte å date en fyr som virka morsom og snill. Likte han godt. Vi datet i noen uker kanskje en måned. Mulig han var bare ute etter litt sex. Men vi likte hverandre tror jeg så hang litt i hop. 

Plutselig helt ut av det blå, begynte han å oppføre seg veldig ugreit. Han begynte å gi meg små advarsler om " hvem han egentlig er" og til slutt sendte meg skikkelig ondskapsfulle tekstmeldinger, som brøt meg bare ned og fikk meg til å gråte. 

Nå har jeg kuttet han ut, men sitter igjen og forstår ikke hva greia var. Ville han gjøre der slutt, og fordi han var feig ville ikke fortelle neg det? Heller bare oppføre seg helt jævlig. Eller var dette bare en drittsekk?  Bare noen timer før hadde han fortalte meg at han syntes jeg var søt og så plutselig måtte jeg bare gjøre det slutt fordi de ting han sa til slutt gjorde det umulig for meg å like ham. Nå tenker jeg bare at jeg ikke liker ham. 

Bare enda en vond "date en fremmed" opplevelse. 

Anonymkode: a4c0e...242

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han oppførte seg dritt for at du skulle avslutte det, fordi det var enklest for han….

Anonymkode: 4b0cc...e15

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han oppførte seg dritt for at du skulle avslutte det, fordi det var enklest for han….

Anonymkode: 4b0cc...e15

Det er så sinnsykt at noen er som det.

Enklere å behandle noen dårlig, enn å gjøre det slutt på en respektfull måte..😮‍💨 Hva.

Anonymkode: 0144a...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir du lettere ferdig med han. Tenk om han var høflig, medfølende og beklaget han måtte trekke seg, det ‘er meg ikke deg’. Da kan du kaste bort måneder og år på å tenke ‘dette kunne jo blitt noe’. Nå slipper du det, hvis du klarer å la vær å gruble. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hadde overhode ikke vært et problem å gjøre det slutt. 

Bare si liksom: Jeg har funnet ut at jeg egentlig kun vil være singel nå og var egentlig ikke ute etter noe seriøst. Det har vært hyggelig å bli kjent, men jeg kjenner det er best om vi bare er venner. 

Hadde tålt det fint, nå kan vi ikke være venner eller bekjente heller, fordi han har vært så slem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Humas skrev (16 minutter siden):

Da blir du lettere ferdig med han. Tenk om han var høflig, medfølende og beklaget han måtte trekke seg, det ‘er meg ikke deg’. Da kan du kaste bort måneder og år på å tenke ‘dette kunne jo blitt noe’. Nå slipper du det, hvis du klarer å la vær å gruble. 

Å behandle noen dårlig gjør da skade det også. Å oppleve noen du har vært nær endre seg kan gi traumer.

Slutt å vær sosialt dumme. 

Anonymkode: 0144a...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han var den siste strå. Nå er jeg helt overbevist om at jeg ikke vil ha noe med menn å gjøre igjen. 

Det fant jeg da ut valentinsdagen 25. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det har vært hyggelig å bli kjent, men jeg kjenner det er best om vi bare er venner. 

han er ikke interessert i å være venn med deg sannsynligvis. Han mistet av en eller annen grunn respekten for deg - derfor oppførte han seg slik han gjorde 

Anonymkode: f6fa5...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

han er ikke interessert i å være venn med deg sannsynligvis. Han mistet av en eller annen grunn respekten for deg - derfor oppførte han seg slik han gjorde 

Anonymkode: f6fa5...c24

Han hadde null grunn til å miste respekten hva snakker du om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...