Rosa Dartle Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Med en gang jeg får på en sånn bobleparkas med innsydd «striper» med dun, føler jeg meg som Michelin-mannen. Tips til annen varm parkas? Har varm kåpe i kashmirull, men må ha parkas til de kaldeste dagene, så jeg mener altså en veldig varm en som man også kan bruke til litt pent. Veldig vanskelig å finne 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hva med en av disse? https://arcteryx.com/no/no/shop/womens/beta-down-parka-9101 https://arcteryx.com/no/no/shop/womens/patera-parka Arc'teryx har flere modeller av dunjakker uten de oppdelende stripene. Bergans hadde også tidligere, men finner ikke den modellen igjen. Dunparkas blir jo aldri like elegant som ullkåpe, men det er jo varmere. Særlig på vindfulle og sure dager i tillegg til kulde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er veldig frossen av meg. Jeg har denne, og holder meg behagelig varm i -20 i den. Har hatt den tre vintersesonger nå, elsker den! https://www.stormberg.com/no/dame/jakker/dunjakker/dunparkas/lyngbudalen-dunparkas-10365185033 Anonymkode: afaa2...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden https://www.woolrich.com/no/en/modern-vail-parka-with-detachable-hood-CFWWOU0878FRUT3128_100.html?size=XL&utm_term=&utm_campaign=PMax%3A+no_en_smart_shopping&utm_source=adwords&utm_medium=ppc&hsa_acc=8684807149&hsa_cam=18589783113&hsa_grp=&hsa_ad=&hsa_src=x&hsa_tgt=&hsa_kw=&hsa_mt=&hsa_net=adwords&hsa_ver=3&gad_source=1&gbraid=0AAAAADKrw67ByxTRpQV0U5kf94r31okYv&gclid=EAIaIQobChMI6Ouq5oLGiwMVDDjUAR2zOzS0EAQYAiABEgL-_fD_BwE Anonymkode: ce0db...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Rosa Dartle skrev (6 timer siden): Med en gang jeg får på en sånn bobleparkas med innsydd «striper» med dun, føler jeg meg som Michelin-mannen. Tips til annen varm parkas? Har varm kåpe i kashmirull, men må ha parkas til de kaldeste dagene, så jeg mener altså en veldig varm en som man også kan bruke til litt pent. Veldig vanskelig å finne 🤔 Du snakker om dunkåper, mener du det er det du vil ha (uten «stripene») eller mener du parkas… egentlig? Anonymkode: 2f715...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Du blander sammen parkas og boblekåpe, tror jeg. Parkas har ikke innsydde stripelommer. Jeg har denne Woolrich halvlange kåpen med dun i. Den er dyr, nesten 10 000 kr, men den er skikkelig varm og god selv på skikkelig kalde dager, og pen på fordi den har belte i livet så blir den ikke så "sekkete". Den former seg litt etter kroppen pga beltet. Jeg er veldig glad i min! Anonymkode: 41223...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 1 time siden Forfatter #7 Del Skrevet 1 time siden (endret) Beklager, hadde ikke ord her i dag 😅 Men ja, mener vanlig parkas, ikke dunkåpe. Tusen takk for veldig gode tips! Jeg har hatt den forrige parkasen min i veldig mange år, så det gjør ikke noe om jeg legger litt penger i den for ikke å fryse. Alle disse ser fine ut 😊 Glemte å si at jeg ikke bruker ekte pels, men sjekker uansett ut hva de eventuelt kan ha som ligner på de dere har lenket til 😊 Den Patera fra Arcteryx, vet dere om butikker i Oslo som fører den? Så det går an å prøve? Synes den ser veldig nøytral ut, men vil bare sjekke at den ikke blir for «sporty» til penstøvletter. Endret 57 minutter siden av Rosa Dartle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå