Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Margit777 skrev (På 6.5.2025 den 11.17):

Skal ikke feire, ser aldri på. Er alt for dårlig musikk, kunne heller lagd et show med de som er med i the voice, mange med virkelig flotte stemmer. Hvorfor er det aldri noen gode sangere med? 0 kvalitet. 

Det er sann tortur og se på.

Mener du det?! Seriøst, det er jo såå mye bra i år! Har du hørt Melody med Esa diva? Altså Spania sitt bidrag. Det er min favoritt, og den er fantastisk ❤️ 12 poeng fra meg!!!!! Frankrike har tidligere hatt masse bra hits (La Zarra ❤️ ), og jeg kommer aldri til å glemme Sanna Nielsen med Undo (Sveriges bidrag i 2014). Jeg hadde alvorlig kjærlighetssorg det året og den sangen beskriver bare alt jeg følte da...  Loreen er også helt amazing, og jeg kan liste opp i evigheter alle sanger jeg elsker.. Elena Paparizou fra 2005 er verdens beste Eurovision-sang EVER ❤️❤️❤️ 

Nå er det 1 uke igjen til jeg sitter på flyet og skal møte mine fellow Eurovision-fans for tidenes fest!!!! SÅ gira og gleder meg masse!!!!! Som vanlig blir det cava-frokost, og etter jeg er ferdig med å bade masse skal jeg til frisøren og fikse håret før festen begynner. 

Eurovision  er større for meg enn julaften liksom, jeg er helt obsessed!!!! Skjønner at ikke alle deler min obsession men jeg blir så engasjert og rørt. For det er så gøy og hyggelig stemning. 

Anonymkode: 903f4...4cc

• Liker 5
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mener du det?! Seriøst, det er jo såå mye bra i år! Har du hørt Melody med Esa diva? Altså Spania sitt bidrag. Det er min favoritt, og den er fantastisk ❤️ 12 poeng fra meg!!!!! Frankrike har tidligere hatt masse bra hits (La Zarra ❤️ ), og jeg kommer aldri til å glemme Sanna Nielsen med Undo (Sveriges bidrag i 2014). Jeg hadde alvorlig kjærlighetssorg det året og den sangen beskriver bare alt jeg følte da...  Loreen er også helt amazing, og jeg kan liste opp i evigheter alle sanger jeg elsker.. Elena Paparizou fra 2005 er verdens beste Eurovision-sang EVER ❤️❤️❤️ 

Nå er det 1 uke igjen til jeg sitter på flyet og skal møte mine fellow Eurovision-fans for tidenes fest!!!! SÅ gira og gleder meg masse!!!!! Som vanlig blir det cava-frokost, og etter jeg er ferdig med å bade masse skal jeg til frisøren og fikse håret før festen begynner. 

Eurovision  er større for meg enn julaften liksom, jeg er helt obsessed!!!! Skjønner at ikke alle deler min obsession men jeg blir så engasjert og rørt. For det er så gøy og hyggelig stemning. 

Wow, så gøy!🤩 Litt misunnelig, men satser på en bra fest her hjemme også! Gleder meg masse!

Anonymkode: 65316...466

• Liker 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 11.16):

Som profesjonell musiker klarer jeg ikke å forholde meg til Eurovision SONG (!) Contest. Det er ingen song contest, siden verken stemme, komposisjonen, gjennomføringen eller noe annet relevant for MUSIKKEN, blir vurdert. Man må enten være et medlem av LGBT++++++, komme fra et land i krig eller noe annet politisk. Jeg driter i om du er gutt eller jente, eller ingen av delene, eller hvilken nasjonalitet du er. Men hvis du ikke har den beste sangen/fremføringen/stemmen, så bør du ikke vinne, BARE fordi du er ikke-binær eller ukrainer. Både i fjor og i forfjor var det veldig tydelig at de som kom på 2. plass hadde den mest fengende sangen og den beste fremføringen. Begge sangerne hadde også ganske gode stemmer. Men de var heterofile, vanlige menn fra land som i dag ikke opplever krigshandlinger, ergo lite interessante for juryen. 

Anonymkode: e12fb...561

Ikke alt du sier her stemmer. Sverige er jo et av de landene som har vunnet flest ganger, og det er ikke fullskala krig der. 

Har jobbet med musikk selv. Men Eurovision er ikke en musikkkonkurranse i den forstand. Det handler om stemning, fest og energi! Og ikke minst underholdning på scenen er det som teller her. Ikke hvem som synger best. Det er også en dag hvor man samles og er i stemning. 

Nå finnes det faktisk gode musikere med. Alt er ikke like ille. Flere av tidligere deltakere har blant annet studert ulike instrumenter og sang i andre sjangere enn musikken de bidrar med i Eurovision. 

Anonymkode: 01e23...8e5

• Liker 3
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 18.58):

Jeg boikotter i år pga Israel. Jeg fatter ikke hvorfor de får delta når man velger å utestenge andre (feks Russland). 

Anonymkode: ec1a4...ce6

Fordi de fleste er uenige med deg i dette, det er bare de som ønsker å boikotte som roper høyt 

Anonymkode: 94ee0...3bc

• Liker 2
  • Nyttig 1

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er selve generalen i vår gjeng, men selv jeg boikotter i år, spesielt etter avsløringene fra Stig Karlsen. 

Anonymkode: 61b91...d42

Som er?

Anonymkode: 4d3d3...ce3

• Nyttig 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg og noen venninner skal pynt oss, drikke vin og kose oss. Jeg tar på meg en fin kjole fra Floyd.

Anonymkode: 9184d...67a

Høres perfekt ut!🫶 gøy å pynte seg når det er ESC

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.5.2025 den 20.37):

Boikotter på andre året, skal se igjen når alle som driver med krigsforbrytelser er utestengt.

Anonymkode: fabe6...0a0

Du er altså i det ufattelig bittelille mindretallet som NRK skriver om i dag? 

Israel fikk nest mest folkestemmer i fjor, seertallene var all time high, og de skakkjørte propal-demonstrantene fra i fjor er i stor grad sykemeldt i år så det er ganske fredelig i Basel.

Aldti har vel noen så uviktige tullinger trodd at de har så stor makt til å påvirke noe som helst. 

I den virkelige verden støtter de fleste Israels rett til å forsvare seg. Og heier på Israel i ESC. De kommer derfor ikke til å bli utestengt. 

Anonymkode: 7f0f1...e03

• Nyttig 1

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.5.2025 den 5.54):

Israel fikk nest mest folkestemmer i fjor, seertallene var all time high, og de skakkjørte propal-demonstrantene fra i fjor er i stor grad sykemeldt i år så det er ganske fredelig i Basel.

Aldti har vel noen så uviktige tullinger trodd at de har så stor makt til å påvirke noe som helst. 

I den virkelige verden støtter de fleste Israels rett til å forsvare seg. Og heier på Israel i ESC. De kommer derfor ikke til å bli utestengt. 

Troll.

Anonymkode: 44975...735

AnonymBruker

Nei, det er mange ihuga ESC-fans som boikotter. At Israel kommer på andre plass er kun fordi folk (som ikke bryr seg om Eurovision) ser og stemmer for å «vise støtte til Israel». Det er pro-Israel lag og foreninger i Europa som driver med reklame og stemmesanking for at Israel skal vinne. Hjelper selvfølgelig på at Eurovision sin største sponsor er Israelske Moroccan Oil, sikkert vanskelig å kaste ut Israel når man mister sponsoren sin på toppen av alt. 

Anonymkode: fabe6...0a0

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 13.14):

Fordi de fleste er uenige med deg i dette, det er bare de som ønsker å boikotte som roper høyt 

Anonymkode: 94ee0...3bc

Man kan faktisk ikke være «uenig» i at Israel utfører forbrytelser mot menneskeheten og etnisk rensing. Netanyahu har en arrestordre på seg! 

Det er ikke snakk om forsvar, det er snakk om dreping av småunger. Russland og Ukraina er mye mer likeverdige motstandere, likevel blir Russland utestengt og ikke Israel. 

Er det en sangkonkurranse? Ok, så kan ingen boikottes av politiske årsaker. Er det også politikk i bildet? Ok, så behandle alle likt og ikke la europeiske liv telle mer. 

Anonymkode: ec1a4...ce6

• Liker 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.5.2025 den 21.15):

❤️  ❤️ 

Hvordan var festen?☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...