Gå til innhold

Hvordan skal du feire Eurovision i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med en stor flaske sterk eddik og ferske brennesle blader!

Anonymkode: bd3ab...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal feire hjemme hos mamma og de med tante og onkel. Det blir taco, jeg lager lister der vi gir poeng for klær, sang og show også lærer vi vår topp tre på slutten. ❤️❤️ så stas 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig eurovision fan, og har vært det mange år. Pleier derimot å se på tv enten alene eller med et par andre. I år blir jeg alene, pga datoen i år faller på 17 mai. Den dagen er det for oss grytidlig opp med unger, aktiviteter og familie besøk. Jeg kommer til å være helt kake på kvelden når esc går, så kommer til å se alene og satse på at jeg ikke sovner. Mannen er dessverre uinteressert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, er det på 17 mai år? Det hadde jeg ikek fått med meg, men kult!  Jeg har litt sånn love-hate forhold til det. Blir irritert av alle de åpenbarnt dårlige sangene, men jeg går igjennom alle sangene på youtube i forkant. Hører på de flere ganger, finner de oversatte tekstene leser tolkningene av den som blir kommenter på nett.  I år synes jeg faktisk flere  sanger er ganske catchy og elsker Finland sitt bidrar. Var litt sjokkert i starten, syntes det var ganske så vulgært. Men etter å lest hva finnene skriver om sitt språk, hvordan de oppfatter den engelske oversettelsen osv, så elsker jeg den bare og håper den vinner!

har ikke så mange i min krets om er så engasjert i dette lenger og noen år siden vi samlet oss og gjorde noe gøy ut av det. Men nå fikk jeg lyst til å tromme noe sammen og poppe champagnen! 🤩🍹🍸

Anonymkode: 97c47...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hæ, er det på 17 mai år? Det hadde jeg ikek fått med meg, men kult!  Jeg har litt sånn love-hate forhold til det. Blir irritert av alle de åpenbarnt dårlige sangene, men jeg går igjennom alle sangene på youtube i forkant. Hører på de flere ganger, finner de oversatte tekstene leser tolkningene av den som blir kommenter på nett.  I år synes jeg faktisk flere  sanger er ganske catchy og elsker Finland sitt bidrar. Var litt sjokkert i starten, syntes det var ganske så vulgært. Men etter å lest hva finnene skriver om sitt språk, hvordan de oppfatter den engelske oversettelsen osv, så elsker jeg den bare og håper den vinner!

har ikke så mange i min krets om er så engasjert i dette lenger og noen år siden vi samlet oss og gjorde noe gøy ut av det. Men nå fikk jeg lyst til å tromme noe sammen og poppe champagnen! 🤩🍹🍸

Anonymkode: 97c47...86f

Kjør på, lag en artig fest ut av det!🍾🥂

Anonymkode: 65316...466

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...