Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det så galt "å få lyst"? Hvorfor skal man skamme seg?

Jeg har alltid hatt lett for å bli tent. Bli kåt. Selvsagt hvis jeg drikker litt, men også edru. Jeg sjekker selv, liker sex og får lett orgasmer. Tror slikt henger sammen. Her inne er korte seksuelle forhold liksom "feil", alt handler om å finne noen faste på et marked der mennene bare vil ha sex. Blir helt fremmed for meg.

Anonymkode: cff80...f3d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har alltid hatt lett for å bli tent. Bli kåt. Selvsagt hvis jeg drikker litt, men også edru. Jeg sjekker selv, liker sex og får lett orgasmer. Tror slikt henger sammen. Her inne er korte seksuelle forhold liksom "feil", alt handler om å finne noen faste på et marked der mennene bare vil ha sex. Blir helt fremmed for meg.

M65: Takk! Herlig befriende lesning. 
Lykkelig singel, men sier oftere nei takk enn ja takk til kvinner som prøver seg på mer enn kaffe. Kresen? Jada. Og jeg lever godt med det. Det er absolutt ikke noe feil med korte sexuelle forhold. 

AnonymBruker
Skrevet

Er ingenting feil. Det er mest det blir feil når det sprer sykdom, utroskap, lyver til seg ligg på falskt kjærlighetsgrunnlag, overgrep. 

Noen er imot ligging, men det er så vanlig i 2025. Så fremt det er samtykkende og de involverte ikke er fulle, så ligg i vei. 

Anonymkode: 02eff...6d1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg tenker det handler om hver sin lyst. Ikke at det noe som er "feil" med det. Jeg har bare andre behov enn deg som menneske. Trenger å føle meg trygg og i varetatt i en relasjon. Noen som tar meg imot. Korte seksuelle relasjoner gir ikke meg det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du lever selvsagt ditt eget liv slik du ønsker, ikke noe problem med det. Likevel, ved å holde en slik livsstil i gang over tid, med forhold til mange menn, vil jeg påstå at du kommer til å ha store problemer med å være trofast den dagen du liksom skal velge en.

Hvorfor tror du sex er best ved å bytte partner ofte? Er det ikke godt å vite hvem du våkner opp med?

Anonymkode: bc7f9...36b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er så veldig mange som mener at det er noe galt med korte forhold. Inntrykket mitt er at de få som synes korte forhold er forkastelig er mer vokale om dette enn alle oss som simpelt hen ikke bryr oss. 

Så er det veldig mange av oss som ikke synes det er noe i veien med korte forhold, men er ikke interessert i de selv. Så når dere spør og jeg svarer fra mitt ståsted så kan svaret bli litt annerledes enn om jeg svarer fra min generelle holdning til det. 

Du kan med andre ord egentlig ikke bruke KG til å konkludere med hva mennesker synes om noe som helst. Da det er de som allerede er engasjert i temaet som svarer. 

Anonymkode: 32c35...a44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe galt med slike forhold, men det er ikke alle som ønsker det. Og det er heller ikke alle som ønsker langvarig forhold med noen som har ligget veldig mye rundt. Så lenge den aksepten og forståelsen går begge veier så er det ikke noe problem. Syns jeg har sett en del som blir sure over å bli avvist pga mange sekspartnere, så det er jo greit å tenke seg litt om hvis man kanskje ønsker å få barn på sikt feks. Være klar over at det kan gi litt ekstra utfordringer når man ser etter en partner for varig forhold.

Anonymkode: 4a733...98a

Skrevet

Blir jo litt som ha lyst på godteri. Helt naturlig det, og vi må gjerne spise godteri hver dag om vi vil, men blir jo mindre stas og spesielt på den måten.
Og konsekvensene slipper vi jo ikke unna, uansett om det er økt vekt som med godteri eller litt avstumpa følelsesliv som med uforpliktende sex uten følelser.

Samme hva andre mener vel, så lenge du har glede av å ligge med fremmede er det ingen av oss andre som bryr oss, bare ta konsekvensene uten å ikle deg offerrollen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...