Twister Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Var hos en i går og ALT passa så utrolig bra. Jeg forstår ikke hvordan han klarte det. Han fortalte meg ting om meg selv, min partner, mine foreldre osv som han umulig kunne søkt seg frem til. Hvor mye skal man tro på slikt? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belsebubba Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Twister skrev (2 timer siden): Var hos en i går og ALT passa så utrolig bra. Jeg forstår ikke hvordan han klarte det. Han fortalte meg ting om meg selv, min partner, mine foreldre osv som han umulig kunne søkt seg frem til. Hvor mye skal man tro på slikt? Ja jeg tror på det, men tror det er mange dårlige/falske blant noen få gode. Så gjelder det å finne de skikkelig gode. Virker som om du fant en god en 😊 Lyst til å si hvem det var du var hos? Følger Mediumet Matt Fraser @meetmattfraser på Tik Tok og IG. Vanskelig å ikke tro på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Nei, det er humbug. De som er "flinke", er det fordi de leser mennesker (kan f.eks lese humør), benytter seg av mye generisk informasjon (av typen "det er en med forbokstav "M" i navnet sitt som betyr mye for deg". Så å si ALLLE har noen nær seg med den bokstaven. Hvis de KAN dette de påberoper seg, hvorfor ikke bare si hele navnet🫠). I tillegg benytter de seg av bekreftelsesbias hos deg, hvor du aktivt leter etter ting de sier at stemmer, og undertrykker det som ikke stemmer. Det blir litt som at horoskop stemmer på en selv uansett hvilket stjernetegn man leser. Det er skrevet til å passe de aller fleste. Så legger man på bekreftelsesbias på toppen der, så vil de som tror på dette mene at horoskopet for "sitt" stjernetegn passer bedre på en selv. De leter aktivt i seg selv etter bekreftelse på at akkurat det som står der stemmer. Ikke gi penger til slike mennesker. Anonymkode: 04d13...29d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twister Skrevet 6 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 6 timer siden Ja jeg forstår hva du sier men her er det snakk om konkrete detaljer i livet som ikke er synsing. Som typen «mora di drikker veldig mye og har ikke tatt vare på kroppen sin» og «broren din er homofil, er han ikke?».. uten at jeg har kommet med noe info på forhånd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå