Gå til innhold

Hvordan overraske han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i nytt forhold. Vil gjerne overraske kjæresten seksuelt. Gjerne tease han lenge, prøve nye ting som får han i ekstase. Gi han orgasmer som han omtrent sprenges i filler av… Vil få han helt i skyene, mens han stønner som besatt…

Noen fine hint og råd? Vi er forholdsvis uerfarne seksuelt sett.

Anonymkode: 15501...f8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fin tanker du skrev. Alle er forkjellige og liker forkjellige ting. 
Han kan ha bind for øyene, Det er digg om du koser forsikig med pikken akkuratt nok til å holde den stiv. Ikke la han forstyrre deg. Si nå skal jeg kose meg med den og ikke forstyrr meg. 
La han komme der han har lyst, i munnen eller puppene eller ansiktet. 

Det er nok mange tråder om dette emne.

Spør om du kan suge han når du får lyst.  Det er godt å bli vekket med et sug. 
Eller etter eller i dusjen. 

AnonymBruker
Skrevet
Tummy skrev (3 minutter siden):

Han kan ha bind for øyene, Det er digg om du koser forsikig med pikken akkuratt nok til å holde den stiv. Ikke la han forstyrre deg. Si nå skal jeg kose meg med den og ikke forstyrr meg. 

Ikke vekk med suging før akkurat den er 100 prosent pratet om, mange føler seg ig er voldtatt i den settingen. Har gått feil før.

Lytt til han, bare fordi du vil han skal være i ekstase, kan det være han ikke har samme ønsker. Så snakk sammen.

Anonymkode: 462e6...ad8

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk eller prat for mye. Bare ha sex. Go with the flow. For ham er det toppers. Dere er i nytt forhold. Da er alt spennende. Men å bli vekket med sex er alltid en vinner. Ingen mann vil reagere negativt når det er nyforelsket dame. Så sug i vei!

Anonymkode: 1bbcd...de7

• Liker 2
Skrevet

Ja en må bli enig om hva som er greit innen sex det gjelder alt egentlig og at det skal gå fint å si nei om noe ikke er greit. For eksempel om det er lov å begynne å kose om en ikke får sove. 
Eller ting en ikke liker er jo og greit å la partneren forstå

Skrevet (endret)

Hvisk i han i øret og si: «I kveld er jeg slaven din. Gjør hva du vil» Så setter du deg på kne med hendene bak ryggen. 

Så for vi håpe han tar hintet og ikke setter deg til å vaske bilen. 

Endret av Phitta Phjong
  • Liker 2
Skrevet
Phitta Phjong skrev (2 timer siden):

Hvisk i han i øret og si: «I kveld er jeg slaven din. Gjør hva du vil» Så setter du deg på kne med hendene bak ryggen. 

Er jo bare å vaske bilen naken om det er varmt og ikke har så mange naboer 😆😆😆 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Tummy skrev (På 15.2.2025 den 15.42):

Takker for inspirasjon 🫶 ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 15.51):

Ikke tenk eller prat for mye. Bare ha sex. Go with the flow. For ham er det toppers. Dere er i nytt forhold. Da er alt spennende. Men å bli vekket med sex er alltid en vinner. Ingen mann vil reagere negativt når det er nyforelsket dame. Så sug i vei!

Anonymkode: 1bbcd...de7

Tusen takk for råd og inspirasjon 🫶 ts

AnonymBruker
Skrevet

Takker for Good inspiration🫶 ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Phitta Phjong skrev (13 timer siden):

Takker så mye og skal tenke over det siste du skrev😅 ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (11 timer siden):

Ha ha ha, der er du inne på noe…😂😂  ts

• Liker 1
Skrevet
Irak skrev (18 timer siden):

Hihi. Det er også en fin ting å gjøre ja. Hadde lett gjort det for å glede en bull. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 7.59):

Er i nytt forhold. Vil gjerne overraske kjæresten seksuelt. Gjerne tease han lenge, prøve nye ting som får han i ekstase. Gi han orgasmer som han omtrent sprenges i filler av… Vil få han helt i skyene, mens han stønner som besatt…

Noen fine hint og råd? Vi er forholdsvis uerfarne seksuelt sett.

Det ser ut til at du kan dine ting allerede👏 for tålmodig teasing, gir mest mengde og den lengste spruten.
Mine ønsker er: 

• Lapdance.. det du teaser med musa, og glir frem og tilbake over skaftet til pikken. Klyp meg gjerne på brystvortene samtidig, eller gi meg tungekyss.. Svært opphissende.. og deilig å kjenne at den er blitt så hard..
  • Frenulummet (strengen) må nevnes.. for det er på lik linje like deilig, som når du massere klitthodet ditt. I tillegg synes jeg "nuppene" rundt pikkhodet gir enorm nytelse.. enten teasing med tunge, flikking med fingeren, eller av å kjenne forhuden trekkes frem og tilbake i ultra sakte bevegelser.. Svært opphissende.. og pikken har blitt mørkere, og market større blodårer på grunn av hardheten.. Nå tåler den mere "juling", pga. at jeg er blitt så kåt. Men fortsett gjerne å tease meg litt til, det har jeg bare godt av..
  • Jeg har vanligvis mye lystdråper.. Men jeg synes det er ekstra tennende med massageoljer eller glidemiddel. Babyolje fungerer like godt..
  • Når nok er nok, og på kanten til å eksplodere .. Det er en balansegang og samarbeid, for du vil jo ikke at han skal komme for fort? Ok, noen ganger kommer man over kanten med et uhell😅Men noen ganger pipler det bare noen dråper ut.. det gir ingen orgasme sammentrekninger, men det er faktisk deilig likevel.
  • Avslutningen.. ventetiden er over, dine "onskapsfulle hender" må gi seg, i fare for å gjøre han permanet gal🤭 Nå gjør han tydelige kroppsbevegelser, du hører tydelig hans sårbare klynk.. Du stønner med han, for dette tenner deg enormt.. Du venter bare på disse lange pulserende sprutene, som kjennes glovarm ut på magen og puppene dine.. Men før den tid.. bruk gjerne masse oljer. Gjerne slik Leoni Pur gjør det i "Extreme Fast Speed Handjob"🥰

Dette er jo bare mine ønsker, men skulle ikke forundre meg om han liker dette. Vanligvis sier jeg ikke dette før jeg blir spurt om ønske.. Like vanlig er den beste teasingen å bare nyte det en kvinne gjør. Og vanligvis er kvinner flinke på hver sin måte.. Min kamp er alltid å holde igjen spruten, det er faktisk det som er deilig🥰

Redigert: Ja dæææ.. måtte redigere inn det viktigste av alt:
Ikke stopp melkingen før det har gått 30 sek, etter den siste spruten😇

Endret av Bamseklemmer
Nødvendig og viktig oppdatering..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...