AnonymBruker Skrevet 15. februar #1 Del Skrevet 15. februar Jeg er på tur med en kollega jeg rapporterer til. I kveld møttes vi for å ta en drink i hotellbaren, ved tre anledninger gjorde hun det klart at jeg ikke trengte å bli med videre hvis jeg heller ville bli igjen på hotellet og gå tidlig til sengs. Jeg satt og nøt musikken (liveband) da hun prikket meg på skulderen og spurte om jeg var trøtt. Det avkreftet jeg, og svarte at jeg nøt musikken. Hun tok frem telefonen sin og ble sittende å scrolle. Et hvert forsøk på å starte en samtale falt i staver, og etter å ha drukket opp drinken min sa jeg at jeg går og legger meg og at jeg ser henne i morgen. Jeg har ikke følt meg så avvist eller uønsket siden jeg var tenåringsjente. Nå lurer jeg på om, dersom muligheten byr seg, er det helt på syre å si noe sånn som at det virket som at hun ikke ville ha meg der dersom hun bringer det opp i morgen? (vi er langt avgårde i en annen tidssone, flyr hjem søndag, hun ville strekke reisen over helgen, før flyturen skal vi sitte fem timer i bil sammen…) Anonymkode: 214d8...07c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #2 Del Skrevet 15. februar Jeg hadde sett det an i morgen hvordan hun er da. Kan hende det har skjedd henne noe? Evt starte samtalen med "Går det bra? Du virket litt off i går" Personlig hadde ikke jeg tatt det opp med henne ved mindre hun begynte samtalen selv mtp at dette er en du rapporterer til. Anonymkode: 00418...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3 Del Skrevet 15. februar Hun har sett seg ut et mannebein, og vil ikke at du skal vite det. Hun vil ha deg ut av veien. Hun kunne nesten ikke ha sagt det tydeligere. Anonymkode: fddde...5d8 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #4 Del Skrevet 15. februar Nå er jeg usikker på om jeg bare skal kjøre på med eget dagsprogram, eller om jeg skal sende henne en melding og høre om hun vil være med… Anonymkode: 214d8...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #5 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hun har sett seg ut et mannebein, og vil ikke at du skal vite det. Hun vil ha deg ut av veien. Hun kunne nesten ikke ha sagt det tydeligere. Anonymkode: fddde...5d8 Slik historien ble lagt frem tenkte jeg akkurat det samme. Hun ønsker å være alene, men vil ikke si rett ut hvorfor. Anonymkode: 9b0b7...355 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 15. februar #6 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun har sett seg ut et mannebein, og vil ikke at du skal vite det. Hun vil ha deg ut av veien. Hun kunne nesten ikke ha sagt det tydeligere. Anonymkode: fddde...5d8 Dette! Ikke ta det opp med henne, det har ikke noe med deg å gjøre at hun var sånn. Bare lat som ingenting og smil, det ordner seg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #7 Del Skrevet 15. februar Hun hadde tenkt å finne seg et ONS, og ville ikke at du skulle være vitne til dette. Ser ingen annen grunn til å gnåle «er du sikker på at du ikke er trøtt» ellers. Anonymkode: 96e9d...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå