AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hei! (Har et barn på 2 år fra før) Holder på å bli GAL av all denne ventingen… var gravid og begynte å blø … uka så slik ut: tirsdag 14.januar: begynner å blø… reiser til legen og tar HCG blodprøve, hvor avtalen er at jeg kommer tilbake på torsdag for ny hcg for å sammenligne verdiene. Mister fosteret samme kveld kl 17… alt lå i bindet som én hel og inntakt klump. onsdag 15.januar: henvist til Gyn, og hun kunne bekrefte at alt var kommet ut. Hun fikk se bilde av fosteret, og mente på jeg har vært lenger på vei enn jeg trodde selv, og at jeg var i ca uke 10. torsdag 16.januar: ingen nye blodprøver da svangerskapet var bekreftet avsluttet hos gyn. idag er det 14.februar. I morgen er det eksakt 34 dager siden jeg mistet… og jeg tester fremdeles positivt ??? Og testene går fra sterke til nesten helt borte, til å bli sterke igjen, også svakere igjen eller like!!?! Holder på å bli GAL! Jeg vil liksom bare vite! Er helt ok hvis jeg ikke er gravid, men det å gå å lure er forferdelig psykisk utmattende etter en SA…. Noen der ute som aborterte i ca samme uke, og hvor lenge var dere positive etterpå? Har dere bilder av testene på hvor sterke strekene var? Hvor fort ble dere gravide etter en SA i uke 10? Anonymkode: 73518...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde SA i uke 12, testet ikke så mye, men syntes de fort ble svake og etter hvert negative. Vet dette varierer veldig, tror det er normalt med positiv test i 4-6 uker. Jeg fikk eggløsning etter ca. 1 mnd, og mensen 2 uker etter det. Prøvde ikke å bli gravid med en gang, men fikk eggløsning som normalt på neste syklus. Tror ikke hcg skal øke, da er det mulig du har noen rester. Kanskje du kan få tatt noen nye blodprøver for å sjekke? Tviler på at du blir gravid på nytt før testene er negative. Håper du finner ut av det, og at det snart blir ny graviditet. Anonymkode: 0e990...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå