Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #1 Del Skrevet 8. mars 2006 Hva kan det være? Nå har jeg hatt slike smerter som jeg pleier å ha like før mensen kommer (dvs. vanligvis 1/2 til 1 dag før det starter skikkelig) i tre dager uten at mensen kommer. Hva er det som skjer med kroppen min??? Siden jeg har ganske sterke menssmerter, er det ganske plagsomt og jeg får ikke sove noe særlig. Jeg trodde det var mensen som kom, for det er omtrent tid, men...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 8. mars 2006 #2 Del Skrevet 8. mars 2006 Har opplevd det selv, og mensen kom etter få dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #3 Del Skrevet 8. mars 2006 Beroligende å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla2 Skrevet 8. mars 2006 #4 Del Skrevet 8. mars 2006 Er du sikker på at du ikke er gravid? Opplevde det samme da jeg var gravid med førstemann. Når jeg kom til den tida da mensen skulle dukke opp kom den vanlige murringen/smertene, men ingen mens. Testet etter et par tre dager og da var jeg gravid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mars 2006 #5 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg hadde også slike smerter før jeg testa positivt, men det blir jo kalt mensenmurringer... Så kan være begge dela! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 8. mars 2006 #6 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg har som regel menssmerter opptil to uker før mensen.. tror ikke det er noe å bekymre seg over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. mars 2006 #7 Del Skrevet 9. mars 2006 Huff, nå begynner jeg å bli bekymret her. Gravid?? Den tanken slo meg ikke i det hele tatt, men når dere nevner det, er det vel teoretisk sett en liten sjanse for at noe sånt kan ha skjedd. Til dere som hadde det slik da dere var blitt gravide, hadde dere noen andre symptomer??? Og hvor lenge fortsatte murringen? Fremdeles ingen mens, men murringen fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mars 2006 #8 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg hadde bare litt ømme pupper ved siden av... Ta en test da vel!!! For er ikke sikkert det er noe å bekymre seg over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. mars 2006 #9 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg fikk også menssmerter omtrent da jeg skulle hatt mensen, men den kom jo ikke... venta vel en ukes tid på at det skulle skje noe, for jeg var helt sikker på at jeg ikke var gravid (selv om vi var prøvere). Kanskje litt ømme pupper helt mot slutten av uka. Tok en test, og den var definitivt positiv, rakk omtrent ikke å tisse på pinnen før det lyste et stort, blått kryss mot meg. En uke senere ble jeg kvalm... Ta en test, du, så er du sikker på at det ikke er det, i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kendra Skrevet 9. mars 2006 #10 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg hadde også menslignende smerter uken før jeg testet positivt. Fra dagen eller dagen før jeg ventet mens altså... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. mars 2006 #11 Del Skrevet 9. mars 2006 Tror jeg blir litt hypokonder av å lese svarene deres , da jeg leste om kvalmen til Bjørnsdatter, følte jeg meg litt kvalm med det samme. Hvor lenge varte disse symptomene da? Løper på do hele tiden for å sjekke om mensen har kommet, så det hadde kanskje vært en ide å kjøpe en test, men det er litt skummelt. Skal forsøke å kvinne meg opp til å kjøpe en i morgen etter jobben hvis mensen ikke har kommet til da. Har aldri tatt en slik test før. Finnes det mange forskjellige? Noe spesielt jeg må tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mars 2006 #12 Del Skrevet 9. mars 2006 Stress kan også utsette mensen, så hvis du stresser mye om at den ikke har kommet, kan den bli enda mer forsinket... Testene på apoteket er de samme som legene bruker, og det finnes noen ulike merker. Mange sier at clearblue er best, men de har 99% sikkerhet alle sammen. Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 10. mars 2006 #13 Del Skrevet 10. mars 2006 Takk for svar! Nå har det gått fem dager med menssmerter og fremdeles ingen mens. Jeg kjøpte to graviditetstester i dag, og tok nylig en: ikke gravid. Men noe må det jo være når smertene ikke forsvinner. Hva annet kan det være? Hvis mensen ikke kommer til mandag, tester jeg en gang til. Kanskje var det for tidlig, men egentlig bør ikke sjansen for å være gravid være så stor. Har dere noen flere tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #14 Del Skrevet 10. mars 2006 Har du de vanlige menssmertene du pleier å ha eller har smertene forandret seg,blitt værre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 10. mars 2006 #15 Del Skrevet 10. mars 2006 Smertene er slik de pleier å være i begynnelsen før det starter helt. Hos meg er det slik at det murrer og gjør litt vondt i 1/2 til 1 dag før bøldningen begynner. Når den begynner har jeg sterke smerter en dag, og deretter går det over. Da disse smertene begynte på kvelden for fem dager siden, trodde jeg at mensen kom til å komme for fullt i løpet av natta og tok et par smertestillinde (uten pleier jeg ikke å få sove når jeg har mensen pga smertene). Men neste dag skjedde ingenting, bare disse lettere smertene hele tiden, med noen små opphold. Tar ikke smertestillende for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #16 Del Skrevet 10. mars 2006 Så merkelig.Det er jo ganske vanlig å ha mensmurringer rundt menstid når man er gravid da,så kanskje kroppen din trenger litt tid til å opparbeide hcg som slår ut på testen.Men etter 5 dager så burde den da slå ut hvertfall ørelittegranne mener jeg. Ellers så kan det være at kroppen din roter litt og at mensen bare er forsinket. Det blir vel bare å vente da. Kom disse smertene på ikke mens dato så du er sikker på at mensen er forsinka, eller kan det være kroppen din som forbereder seg? Jeg pleier på det værste å slite med menssmerter opptil 14 dager før selve mensen inntreffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mars 2006 #17 Del Skrevet 10. mars 2006 :klø: Jeg testet ikke positivt før en uke etter IKM.. Tror det er veldig individuelt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 10. mars 2006 #18 Del Skrevet 10. mars 2006 Det er mulig jeg testet for tidlig, for jeg har ikke vært så flink til å merke meg nøyaktig når mensen kommer, men det er ikke mange dager pluss/minus. Som jeg skrev, tror jeg ikke sjansen for å være gravid er så stor, for vi bruker som regel kondomer, hadde bare en gang sex uten (hadde gått tom) og da trakk han seg ut i tide. Selvsagt ikke sikkert, men ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 10. mars 2006 #19 Del Skrevet 10. mars 2006 Det er mulig du stresser for mye med det. Prøv å slappe av og ikke tenke for mye på det. Mensen min kan komme opp til 2 uker for sent om jeg stresser for mye med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå