Gå til innhold

Tror dere wokerne vil få mindre makt snart?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 7.23):

Ugh.. som noen som er halvt svart. Please stop. Hvis det er noe vi faktiske minoriteter haater så er det hvite kvinner som gjør hele identiteten sin til «virtue signalling» slik at de kan føle at de «gjør noe spesielt». Gjør oss en tjeneste, ikke snakk på våre vegne. «Huden din ser ut som bæsj» wow😭 det er så klassisk når man er så woke at man glir inn i rasisme igjen. Du tror det er hovedopplevelsen vår? Først og fremst, halve familien min er afrikanere, ingen av oss har fått høre det, sjokolade er ofte assosiasjonen..når det er sagt det vi fleste ønsker er å kunne leve som alle andre. Det betyr også at slike som deg ikke behandler oss som barn som ikke kan snakke eller fremme saker på egenhånd. Vi trenger ikke «white saviours», ikke bruk oss for å føle deg bra. Hvis vi opplever noe så sier vi ifra selv, og da bør det være viktigere enn at tegnestiften som kalles «hudfarge» er lys beige…

Anonymkode: 09613...d2f

Ekspander  

Først: tegnestiften er vel mer gråbleik eller griserosa. :fnise:

Som noen som er halvt samisk, så er jeg ikke helt ukjent med hvordan det er å ikke være helt hvit. Mitt problem er at jeg har vokst opp som en hvit person, ser ut som en hvit person, har så og si ingen kjennskap til halve slekten min utover hva jeg finner i manntallet. Jeg identifiserer meg i utgangspunktet som standard hvit kvinne fordi alle mine tilknytninger til den samiske delen av slekten er brutt pga fornorskning.

Jeg har aldri følt hvordan det er å bli diskriminert på grunn av hudfarge, det er noe helt annet. Jeg kan ikke annet enn å si at jeg prøver virkelig å være en bra person, og det er faktisk ikke virtue signalling. Jeg lever med at språket og kulturen til mine besteforeldre er tapt for meg fordi noen hvite menn fant ut at dette vil vi ikke ha noe av.

Det finnes garantert enda hvitere mennesker som gjerne vil forstå og være bedre. Det er mange som lærer mye om våre forfedres synder nå, og mange gjør så godt de kan tross sin hvite bakgrunn. Imo så er falske mennesker ganske enkle å gjennomskue. Inklusivitet er ikke noe du kan fake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Woke-bevegelsen, inkludert uttrykk som Pride og Black Lives Matter, promoterer ofte verdier som toleranse, mangfold og rettferdighet. De presenterer seg som inkluderende og åpne for alle, men de motsier seg selv hele tiden. Denne inkluderingen gjelder primært de som deler deres ideologi. Hvis du stiller spørsmål ved metodene til BLM, Pride-symbolikken eller woke-retorikken, blir du møtt med utestengelse eller sterke moralske fordømmelser. Tålmodigheten og åpenheten de skryter av, virker dermed betinget. Woke er den politiske venstresiden, som er bruker emosjonell manipulasjon som våpen. Nå har folk begynt å avsløre dette og folk er dritt lei.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...