Gå til innhold

Tror dere wokerne vil få mindre makt snart?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Personlig mener jeg woke har ødelagt mer enn det har gjort godt.

Jeg er nå kommet til et punkt der jeg håper og ønsker at dette snart demper seg litt. Det har utviklet seg til å bli ekstremt.

De unge virker jo som de er på vei i en litt opprørsk retning. Før var f.eks parfyme fy-fy.

Forsvinner woke-stemmene tror dere?

Anonymkode: 9ef29...4fd

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, så kommer den andre ekstreme enden og skal ta over ja.

Nei, vi blir lei av dere alle sammen.

Anonymkode: d3069...52e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror faktisk anti-woke vil få et grusomt tilbakeslag, type væpna revolusjon styrt fra den gemene hop (som hiver seg på en hver emosjonelle bølge som seiler forbi. Menneskets (eller mange menneskers) største svakhet er tendensen til å handle mer på følelser enn på analytiske tanker.

Tipper en form for sosialisme vil slå beinhardt inn både her og der (og særlig i USA) når de høyreekstreme stakkarene innser de har blitt grundig lurt.

Anonymkode: 38cfd...c50

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva prater du om??! "Wokerne"? "Før var f.eks parfyme fy-fy"...

Du må være mer konkret, og komme med eksempler. 

Er det rettigheter hos marginale folkegrupper du ikke liker? image.png.638602d16303ba32763983033f06c6d1.png

Anonymkode: 790e6...683

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Meowmere skrev (29 minutter siden):

Hvordan påvirker det livet ditt?

Ødelegger ungdom jeg jobber med. 

Anonymkode: 948ff...d6f

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Historisk sett går ting i bølger. Woke-trenden vil pendle i motsatt retning mer og mer. Vi ser starten på det nå. Men veldig vanskelig å spå slikt for det er så mye som spiller inn. Men jeg tipper høyrebølgen vil fortsette i vesten. Det eneste som kan redde venstresiden i fremtiden er innvandrere som stemmer på disse partiene.

Anonymkode: 29907...460

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg er nå kommet til et punkt der jeg håper og ønsker at dette snart demper seg litt. Det har utviklet seg til å bli ekstremt.

De unge virker jo som de er på vei i en litt opprørsk retning. Før var f.eks parfyme fy-fy.

Woke er kun ødeleggende. Jeg hater woke. Virkelig hater det. 

Anonymkode: 4da48...709

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det er kult at ungdommer har startet en bevegelse basert på å bedre andres liv, jeg:) Selvfølgelig kan noen ta det i det drøyeste laget, men vil heller at noen tar ekstra hensyn til hverandre enn ingen hensyn i det hele tatt:) er heller den nye anti-woke bevegelsen som har blusset opp man skal være bekymret over

-ungdomsarbeider

Anonymkode: 2b77c...fde

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Woke har ingen plass i Norge eller vesten.

Vesten handler om fri tale, har du tynn hud får bare tåle det eller dra deg til helvete ut av vesten.

Anonymkode: 84670...dc4

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har aldri innhatt reell makt eller autoritet, kun inflytelse over underholdning. 

Anonymkode: 1c8e5...8bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva godt har woke først til, bortsett fra å stimulere krenkelsesmentaliteten og få folk til å tro at bagateller handler om liv og død ...?

Kan ikke se at sensur av tegneserier om Onkel Skrue, Astrid Lindgren eller Roald Dahl har ført til noe konstruktivt.

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

De har aldri innhatt reell makt eller autoritet, kun inflytelse over underholdning. 

Anonymkode: 1c8e5...8bf

Woke-folket har klart å kjøre hele Sverige i grøfta, så jeg vil ikke si at de ikke har fått makt.

Anonymkode: c206b...2d0

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva godt har woke først til, bortsett fra å stimulere krenkelsesmentaliteten og få folk til å tro at bagateller handler om liv og død ...?

Kan ikke se at sensur av tegneserier om Onkel Skrue, Astrid Lindgren eller Roald Dahl har ført til noe konstruktivt.

Woke-folket har klart å kjøre hele Sverige i grøfta, så jeg vil ikke si at de ikke har fått makt.

Anonymkode: c206b...2d0

Stor forskjell på woke-folk og ekstremt woke-folk på lik linje som det finnes ekstremt konservative kristne, muslimer osv. Den vanlige woke mengden mener jeg vi ikke har noe vondt av.

Sensurering av de ulike forfatterene du nevnte har jeg aldri hørt at noen var noe fan av hverken woke, anti woke eller noe i mellom. Jeg skjønner ikke at forslaget om å redigere en annens åndsverk gikk gjennom, og mener jeg ødela veldig for den positive woke-bevegelsen

De fleste woke folk jeg kjenner vil bare at folk skal få like muligheter og at vi ikke skal være stygge med hverandre, en tankegang jeg ikke ser noe gale i:)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Stor forskjell på woke-folk og ekstremt woke-folk på lik linje som det finnes ekstremt konservative kristne, muslimer osv. Den vanlige woke mengden mener jeg vi ikke har noe vondt av.

Sensurering av de ulike forfatterene du nevnte har jeg aldri hørt at noen var noe fan av hverken woke, anti woke eller noe i mellom. Jeg skjønner ikke at forslaget om å redigere en annens åndsverk gikk gjennom, og mener jeg ødela veldig for den positive woke-bevegelsen

De fleste woke folk jeg kjenner vil bare at folk skal få like muligheter og at vi ikke skal være stygge med hverandre, en tankegang jeg ikke ser noe gale i:)

Veldig enig. "Woke" (tåpelig begrep egentlig), er ikke et problem, men ekstremisme er det, uansett hva slags ekstremisme det er snakk om. Jeg tilhører verken den politiske venstresiden eller identifiserer meg som woke, men jeg er selvsagt motstander av urettferdighet, rasisme, sexisme og diskriminering.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er skummelt når folk truer med åpne sinnene våre litt. Bedre og tryggere å ha alt i autoritære, firkantede rammer, så man slipper å ta stilling til tanker og følelser. Sånt noe er alt for komplisert. 

Anonymkode: d7a8c...53e

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ødelegger ungdom jeg jobber med. 

Anonymkode: 948ff...d6f

Nøyaktig hvilke ting ved "woke" ødelegger disse ungdommene du jobber med?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg synes det har blitt litt mindre woke. 

Det som provoserer meg er de som er ekstrem anti-woke. Som hisser seg fordi jenter kan være glad i jenter, gutter kan være glad i gutter og at folk fra andre land flytter til Norge. 

Anonymkode: 20c47...e2e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Synes det er kult at ungdommer har startet en bevegelse basert på å bedre andres liv, jeg:) Selvfølgelig kan noen ta det i det drøyeste laget, men vil heller at noen tar ekstra hensyn til hverandre enn ingen hensyn i det hele tatt:) er heller den nye anti-woke bevegelsen som har blusset opp man skal være bekymret over

-ungdomsarbeider

Det er ikke ungdom som har startet woke. Det kommer fra akademia i USA. 
Gruppetenkning.

Interseksjonalitet. 

Anonymkode: 8e9c8...5f0

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Veldig spesielt at å være woke betyr å ikke bruke parfyme. Min astma trigges kraftig av parfyme og jeg har vært på legevakta flere ganger etter å ha blitt eksponert for parfyme. Jeg ser ikke hvordan å ta litt hensyn (ikke dynke seg med parfyme) til folk med kronisk sykdom er woke? 

Anonymkode: a19f7...3f7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er allerede over. Det er ingen som tar denne gjengen seriøst lenger. Det er en flott utvikling 😄

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...