Gå til innhold

Folk er rare

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En dame slettet meg som Facebook-venn i fjor en gang. Ingen åpenbar grunn, men jeg tenker aldersforskjell og at vi ikke har hatt så mye kontakt. Uansett rart når vi har felles venner og det er sannsynlig å treffes igjen.

Så traff jeg henne igjen ute på byen i kveld (planlagt, felles venn som organiserte) og da ville hun ha klem både da jeg kom og da jeg dro pluss at hun ville ta selfie på Snapchat som noe av det første som skjedde, og da skrev hun navnet mitt og hjerter og noe valentine's-greier. Virket ikke full.

Men hun kom tilsynelatende med en annen kar. Vet ikke hvor mye han fikk med seg.

Gud bedre.

Anonymkode: 014b5...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan hende det ikke var et serriøst ment, selv om jeg forstår det virket sånn. Noe er jo veldig hjertete av seg og det var jo valentin.

Men det merket du best, siden du var der og kjennte kroppsspråket hennes.

Anonymkode: 2728f...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En dame slettet meg som Facebook-venn i fjor en gang. Ingen åpenbar grunn, men jeg tenker aldersforskjell og at vi ikke har hatt så mye kontakt. Uansett rart når vi har felles venner og det er sannsynlig å treffes igjen.

Så traff jeg henne igjen ute på byen i kveld (planlagt, felles venn som organiserte) og da ville hun ha klem både da jeg kom og da jeg dro pluss at hun ville ta selfie på Snapchat som noe av det første som skjedde, og da skrev hun navnet mitt og hjerter og noe valentine's-greier. Virket ikke full.

Men hun kom tilsynelatende med en annen kar. Vet ikke hvor mye han fikk med seg.

Gud bedre.

Som sagt, folk er rare

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal sies at hun tidligere også har skrevet på Facebook at jeg er den kjekkeste i byen (bs, jeg er i beste fall ganske ordinær) og på det tidspunktet var det ting som tydet på at hun hadde et håp om at jeg skulle gjøre henne gravid, men hun har blitt gravid (kan være en årsak til at hun slettet meg, trengte ikke meg lenger) og født ungen, og det er jo rart å være så på meg når det virker som at hun kom med en annen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Skal sies at hun tidligere også har skrevet på Facebook at jeg er den kjekkeste i byen (bs, jeg er i beste fall ganske ordinær) og på det tidspunktet var det ting som tydet på at hun hadde et håp om at jeg skulle gjøre henne gravid, men hun har blitt gravid (kan være en årsak til at hun slettet meg, trengte ikke meg lenger) og født ungen, og det er jo rart å være så på meg når det virker som at hun kom med en annen.

Offentlig? Hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gud bedre

Ja, herlighet... 

Anonymkode: 63ce8...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Offentlig? Hvor gamle er dere?

Hun kommenterte det på bildet mitt på Facebook og med hjerter. Hun er i 20-årene, jeg en del eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hun kommenterte det på bildet mitt på Facebook og med hjerter. Hun er i 20-årene, jeg en del eldre.

Hun flørtet og smisket, men det betyr ikke at hun mente det. 

Ikke stol på hun der, virker veldig drama og opportunistisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...