AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:02 #1 Del Skrevet fredag kl 23:02 Frem til jeg fylte 30 for noen år siden slet jeg med oljete hud og fett hår. Masse kviser i både ansikt og hodebunn. De siste årene har jeg kun fått noen få hormonelle kviser og huden er skikkelig tørr, sår og klør mye. Huden blir skjellete og flassete til tider også, og fått mase linjer og rynker. Håret som alltid var langt, tykt, glatt og fett er nå tørt, tynt, frizzy og slitt, får det aldri så langt jeg vil ha det for må klippe av så mye "høy" hele tiden. Har også fått økt svette og mye tarmplager og begynner å lure på om det kan ha en sammenheng. Noen tips til meg? Savner å gløde litt. Anonymkode: 4ee08...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:14 #2 Del Skrevet fredag kl 23:14 Huffda. Syns du skal gå til legen og få ordentlige råd. Jeg kjenner meg igjen når det kommer til hud. Jeg har prøvd mye forskjellig, og i det siste har jeg smurt ansiktet med eldorado extra Virgin olivenolje og det hjelper veldig. Mye bedre hud nå. Bruker økologisk leppomade på leppene etter årevis med annet dritt. Og huden kommer seg! Høres litt sprøtt ut med olivenoljen, og den fungerer ikke når vi er i sola vil jeg tro.. Men smør før du legger deg? Føler jeg gløder litt mer. Kan kanskje hjelpe med litt olje i håret også? 🤞 Anonymkode: 5658c...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Frem til jeg fylte 30 for noen år siden slet jeg med oljete hud og fett hår. Masse kviser i både ansikt og hodebunn. De siste årene har jeg kun fått noen få hormonelle kviser og huden er skikkelig tørr, sår og klør mye. Huden blir skjellete og flassete til tider også, og fått mase linjer og rynker. Håret som alltid var langt, tykt, glatt og fett er nå tørt, tynt, frizzy og slitt, får det aldri så langt jeg vil ha det for må klippe av så mye "høy" hele tiden. Har også fått økt svette og mye tarmplager og begynner å lure på om det kan ha en sammenheng. Noen tips til meg? Savner å gløde litt. Anonymkode: 4ee08...a21 Med slike plager og endring, så ville de fleste fornuftige personer tatt en tur til legen, lenge før de begynte å søke hjelp på internettet. Anonymkode: 223f2...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå