Gå til innhold

Hevn gjerrig på kjæresten (ex nå?)

Kristina-

Anbefalte innlegg

Okei så jeg bor i ett kollektiv, og i går forsvant kjæresten fra rommet over natten.. Jeg våknet og måtte på do, men jeg fant han ikke. På vei til doen hørte jeg stønne/klappe lyder fra rommet til hun ene jeg deler kollektiv med. Nå mistenker jeg at de to lå sammen. Jeg var så trøtt i går at jeg ikke tenkte helt over det, men hva faen annet kunne ha skjedd??? Hun har ikke kjæreste eller noe, og vi har kun 1 bad så han kan ikke ha vært på do heller. Når jeg våknet i dag tidlig lå han i sengen, som at ingenting har skjedd, men han vil ikke kysse meg lengre.. 

Er hevn gjerrig og vurderer å sende dick pic til moren hans. Er det for drøyt?  Han sendte ett nakenbilde av meg til kompisen hans så føler det er fair

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva med å late som om du er voksen et lite øyeblikk og ta en prat med han?

Anonymkode: 90225...36a

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må jo spørre ham hva som skjedde da 😳

Anonymkode: b0aa8...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal du blande inn moren ? hvorfor sender du han nakenbilder? hvorfor prater du ikke med både han og venninnen ? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sug ham. Smaker du fremmed fittesaft har du svaret ditt. ❤️

Anonymkode: a6f8c...75e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så dumme svar du har fått. Ikke rart du er sint og forvirret! Men, ikke send noe til moren hans. Og du vet hva som har skjedd. Hvordan oppfører hun «venninna» di seg i dag? Stakkars deg.. dette er nok et sjokk og det er vanskelig å vite hva man skal gjøre. Men, du skal leve med deg selv senere, så ikke handle i sinne nå. 

Anonymkode: afd7e...9de

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Altså, jeg håper du er veldig veldig klar over at både han og moren kan anmelde deg da? Er du virkelig villig til å risikere å få på rullebladet ditt at du sprer private bilder uten samtykke, og at du sender seksuelle bilder til noen som ikke han ønsket det?

Skal du absolutt ta hevn, så anmelder du han for å ha spredd bilder av deg.

Anonymkode: 43a1f...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper ikke dette er sannt, så utrolig trist :(

da må du jo finne en ny plass å bo og alt. Føler med deg. Men om han er en som det, er han ikke verdt noe mer tenke tid, livet er for dyrebart.

Anonymkode: 06d96...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt enig i kommentaren over om å ikke sende noe dickpick av ham til moren. Og heller ikke til andre. Det er straffbart å sende nakenbilder av andre uten samtykke. Du bør anmelde ham for å ha sendt nakenbilde av deg og få slettet alle nakenbilder av deg på hans telefon. Slutt å sende nakenbilder av deg selv til noen. Du gir fra deg makt når du gjør det, du gjør deg sårbar. 

Før du konfronterer ham, så bør du få ham til å slette alle nakenbilder av deg. Si at du har tenkt litt og har lyst til at han sletter de. Spør om dere ikke kan søke gjennom bildene av deg sammen på hans telefon og slette de du ikke vil han skal ha. 

Deretter, spør hva som skjedde og deretter dump ham. Det at han delte nakenbilde av deg er et stort stort rødt flagg!! Om han har vært utro i tillegg, så har du enda større dumpegrunn. 

Deretter, vær singel en stund, spar penger og fokuser på studiene (hvis du er student). Bygg livet ditt☺️

Anonymkode: 1700c...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du burde bytte kjæreste, og kollektiv. Hora du bor sammen med pulte din kjæreste, og det er ikke greit. 

Anonymkode: f2ca5...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...