AnonymBruker Skrevet 14. februar 2025 #1 Skrevet 14. februar 2025 Jeg satt å tittet litt rundt på HelseNorge nå. Under helseregistre fikk jeg opp "Egg og sæddonorregistret". På barnet mitt sin profil kommer ikke dette opp. Er det flere her som får opp samme register? Jeg er født lenge før 2005 så får jo ikke opp en evt. donor, men begynner jo å lure når jeg får det registret 🤷♀️ Anonymkode: afcbe...61b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2025 #2 Skrevet 14. februar 2025 Det kommer opp til meg også. Født på 80 tallet, ikke noe donor. Kommer også opp meldingssystem for smittsomme sykdommer, som jeg ikke har. Og kommunalt pasient og brukerregister, jeg venter hverken på fastlege eller sykehjem. Du får bare opp de registrene som er offentlige og som samarbeider med HelseNorge. Slapp av. Anonymkode: 2ca81...6a1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2025 #3 Skrevet 14. februar 2025 Det er en oversikt over offentlige helseregistre som tilbyr innsyn. ESDR gir kun innsyn til personer over atten, og kommer derfor bare opp hos disse. Anonymkode: 9418d...fb0
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2025 #4 Skrevet 14. februar 2025 Hvis du huker av for registre som ikke er linket sammen med HelseNorge får du opp dødsårsakregister og forsvarets register osv også. Anonymkode: 2ca81...6a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå