AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:28 #21 Del Skrevet søndag kl 13:28 Jeg vet ikke om han sveiper eller prater med andre der inne, vet bare han er aktiv. Anonymkode: 41186...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:59 #22 Del Skrevet søndag kl 14:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke om han sveiper eller prater med andre der inne, vet bare han er aktiv. Anonymkode: 41186...b8f Har han endret på bilder eller bio? Anonymkode: 01b5d...04a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:26 #23 Del Skrevet søndag kl 16:26 Ikke endret på noe… Anonymkode: 41186...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:31 #24 Del Skrevet søndag kl 16:31 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke endret på noe… Anonymkode: 41186...b8f Men profilen er der? Så da vet du at han har vært innlogget iallfall... Ellers hadde den blitt usynlig. Tar to uker uten bruk tror jeg. Høres jo ikke ut som rent mel i posen. Men veldig lett å snakke seg ut av... Anonymkode: 01b5d...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet mandag kl 00:22 #25 Del Skrevet mandag kl 00:22 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg