Gå til innhold

Hva tror dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært sammen med en i ett par mnd nå. Han er fortsatt aktiv på datingsider. Hva hadde vært deres første tanke om det? 

Anonymkode: 41186...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

At han har en annen oppfattelse enn deg om at dere er sammen... 

Anonymkode: eb79e...8d8

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er sårende. Hadde ikke stolt på han. Nå er du jo allerede sammen med han og jeg har aldri datet på app så er ikke vant til kulturen som det du er.

Men jeg hadde ikke blitt sammen med noen som ikke sletter appen. 

Anonymkode: e3f3a...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min kjæreste er enda på tinder, kun fordi hun vil se hvem andre som liker henne. Gjør ikke meg noe, kan ikke være sammen med noen om du ikke stoler på dem

Anonymkode: ebbb4...f4e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har vært sammen med en i ett par mnd nå. Han er fortsatt aktiv på datingsider. Hva hadde vært deres første tanke om det? 

Anonymkode: 41186...b8f

At du må jobbe med selvrespekten din. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde konkludert med at han ikke var interessert i annet enn sex, og jeg hadde derfor selvfølgelig avsluttet kontakten med ham.

Å gjøre dette mot en partner er respektløst. Og en person som ikke har respekt for deg, det er også en person du aldri kan stole på!

En mann (eller dame) som er oppriktig og seriøst interessert i et langvarig forhold til en man dater vil aldri fortsette å date andre parallelt. I hvert fall ikke menn (eller kvinner) som har respekt og omtanke for den man dater.

Skal man ha et åpent forhold i en slik situasjon, da må dette avtales før man har har sex sammen.

Anonymkode: d9e7f...a3e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg anser ingen som er aktive på datingsider/apper som min kjæreste

Anonymkode: e4b15...760

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt samtalen med vedkommende slik at jeg slapp å forholde meg til fremmedes spekulasjoner på et nettforum. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er dere vel i grunn ikke sammen ? hvor lenge datet dere før dere ble sammen ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere er ikke kjærester. Ikke fra hans side i hvertfall. Konfronter, spør hvorfor han fortsatt er der. Tviler dog på at han svarer ærlig om så. Sett hardt mot hardt. Enten er vi sammen, og du kutter ut dating appene, eller jeg går. Ikke vær naiv.

Anonymkode: b9324...67a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Min kjæreste er enda på tinder, kun fordi hun vil se hvem andre som liker henne. Gjør ikke meg noe, kan ikke være sammen med noen om du ikke stoler på dem

Anonymkode: ebbb4...f4e

Man kan ikke stole på noen som fremdeles er på Tinder «for å se hvem andre som liker henne». Du føler kanskje hun er kjæresten din, men hun føler åpenbart ikke at du er kjæresten hennes og leter etter noe bedre enn deg. 

Sitter hun og sveiper på tinder da, når dere har kvalitetstid sammen ? 

Anonymkode: 44bad...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...