Gå til innhold

Min kone var utro flere ganger på jentetur!

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

TS igjen:

Historien hennes var annerledes enn hun fortalte til å begynne med. Det var bare hun og en venninne som dro på klubben. Den andre kvinnen i orgien var denne venninnen som også er kona til en av mine beste venner. Hun endret på historien til meg for at jeg ikke skulle si noe til min venn. Noe jeg da heller ikke har gjort.

De ble invitert med på klubben av barkeeperen og en annen som jobbet på hotellet der de bodde. Orgien var i en kjempestor seng. Med de to fra hotellet og noen flere både menn og kvinner.

Jeg har tilgitt henne og dette virker som det bare har styrket forholdet.

Anonymkode: 1e354...374

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS igjen:

Historien hennes var annerledes enn hun fortalte til å begynne med. Det var bare hun og en venninne som dro på klubben. Den andre kvinnen i orgien var denne venninnen som også er kona til en av mine beste venner. Hun endret på historien til meg for at jeg ikke skulle si noe til min venn. Noe jeg da heller ikke har gjort.

De ble invitert med på klubben av barkeeperen og en annen som jobbet på hotellet der de bodde. Orgien var i en kjempestor seng. Med de to fra hotellet og noen flere både menn og kvinner.

Så bra det ordnet seg. Kanskje du får lov å være med på liknende senere

Anonymkode: c017e...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

TS igjen:

Nå tror jeg enda mindre på at dette er sant. Hadde selvfølgelig sparket henne ut, og selvfølgelig hadde jeg sagt det til kompisen min om denne horete oppførselen til disse damene. 

Anonymkode: dfbf3...08f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nå tror jeg enda mindre på at dette er sant. Hadde selvfølgelig sparket henne ut, og selvfølgelig hadde jeg sagt det til kompisen min om denne horete oppførselen til disse damene. 

Anonymkode: dfbf3...08f

Det er ditt valg; folk reagerer forskjellig og mange ville kanskje ha gjort som deg 🥲

Og noen ville ha valgt å gå videre med forholdet; kan være mange grunner til det. Også grunner som vi ikke kjenner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...