Gå til innhold

Min kone var utro flere ganger på jentetur!

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Altså, dette er et fantasi innlegg men det er morsomt å se å første mange av dere tenker er at konen til ts er offer av omstendighetene. Hva faen ellers skal hun inn på sexklubb? Er dere kapable å ha ansvarsfølelse i det hele tatt?

Anonymkode: c017e...602

Mitt poeng også. Utrolig intrikate diskusjoner av en åpenbar røverhistorie. Bra jobba, Trådstarter!

Endret av Snok1
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter alle mine år i miljøet, er dette første gang jeg hører om... 

Til ts: hun var ikke utro flere ganger. "hun var utro èn gang med flere menn" skulle overskriften vært.

Anonymkode: 5cd9e...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo prøve å se det positive i det. Godt mulig hun hun fikk leve ut en fantasi hun har hatt lenge, og hadde en helt fantastisk kveld.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (På 15.2.2025 den 8.52):

Det høres ut som bullshit fra ende til annen, og det høres ut som en helt spesifikk form for bullshit med en helt spesifikk intensjon:

Trådstarter ønsker å piske opp stemningen mot en særskilt livsstil hvor kvinner er aktive, hedonistiske og promiskuøse. For å understreke hvor dumme, vimsete og uselvstendige kvinner er, lar h*n hovedpersonen bli forlat av sine kvinnelig venner og tilfeldigvis ende opp som et viljesløst objekt i sjølve Sodoma, nemlig Berlin.

Dette er åpenbart misogynistisk møl som aldr har skjedd. Trådstarter er en som ikke kan eller vil stole på selvstendige kvinner. Trådstarter er mest sannsynlig en mann, men på KG er det jaggu ikke godt å vite!

Akkurat dette har jeg opplevd i Gdansk, der jeg har vert 20+ ganger. Det har begge ganger vert gjenger på 6-10 "rølpedamer" typisk i 50-60 årsalderen som er fulle, snakker dirty, gjerne til yngre menn på jakt etter et ligg øyensynlig etter hva de sier. Vet ikke noe om de fikk seg noe da.

Anonymkode: c67bc...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Akkurat dette har jeg opplevd i Gdansk, der jeg har vert 20+ ganger. Det har begge ganger vert gjenger på 6-10 "rølpedamer" typisk i 50-60 årsalderen som er fulle, snakker dirty, gjerne til yngre menn på jakt etter et ligg øyensynlig etter hva de sier. Vet ikke noe om de fikk seg noe da.

Anonymkode: c67bc...61e

Tviler ikke, men det er et lite stykke derfra til å tilfeldigvis ende opp alene på gangbang?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man skal generalisere basert på overskriften din - ja, venninner på tur (også gifte kvinner) kan by på uante muligheter for single menn. Hemningene forsvinner når første proseccoen skylles ned før første flight, og jentenes variant av "gutta stemning" slår inn. For den finnes i høyeste grad, og den oser "jeg trenger fremmed kuk".

Herlig!!!!! 

Anonymkode: e185e...c94

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Øy, Ts! Har du kastet henne ut eller? 

Anonymkode: dfbf3...08f

De ligger sammen i senga og ler hysterisk over lettlurte, lettkrenka og moralistiske KG-brukere.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde «kommet bort fra venninnene på sexklubb». Dette kan ikke ha vært en vanlig sexklubb. Her snakker vi festival. :) 

Anonymkode: 17f23...f80

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 23.11):

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med henne.

Det vet du vel. Du skal gå fra henne umiddelbart og ikke se deg tilbake, hun har jo null respekt for deg 

Anonymkode: cc357...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 23.11):

Jeg forstod med en gang at noe hadde skjedd da jeg hentet henne på flyplassen etter at hun hadde vært på jentetur sist torsdag - søndag til Berlin. Først på kvelden mandag sa hun noe etter at jeg hadde spurt henne flere ganger.

Venninnene hadde dratt på en stor sexklubb på fredagen hvor hun hadde kommet bort fra venninnene ut på kvelden og havnet i en orgie som vel var mer som en gangbang, så lenge det bare var en kvinne til og sikkert 10 menn.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med henne.

Anonymkode: 1e354...374

Sannhet eller ikke. Dette hadde ikke vært min kone særlig mye lenger (hvis det var frivillig)

Anonymkode: 01e02...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 23.34):

TS her

Hun ble ikke voldtatt. Det var frivillig og hun innrømmer at hun godt kan tenke seg å gjøre noe slikt igjen. Men, da med meg sier hun som vel er litt positivt.

Når du hentet henne på flyplassen, så hun nypult ut? Siden du kunne se det på henne liksom?

Anonymkode: 5c7e1...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Om man skal generalisere basert på overskriften din - ja, venninner på tur (også gifte kvinner) kan by på uante muligheter for single menn. Hemningene forsvinner når første proseccoen skylles ned før første flight, og jentenes variant av "gutta stemning" slår inn. For den finnes i høyeste grad, og den oser "jeg trenger fremmed kuk".

Herlig!!!!! 

Signerer denne, når jeg og gutta er samlet, så er det hæla i taket.

Kan bare tenke meg hvordan det er for frie damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kargo skrev (På 16.2.2025 den 9.24):

Må jo prøve å se det positive i det. Godt mulig hun hun fikk leve ut en fantasi hun har hatt lenge, og hadde en helt fantastisk kveld.

Jeg tror definitivt at hun hadde en fantastisk kveld, og ikke savnet TS på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 0.50):

Unnskyld, men er det ingen som har lyst til å skrive noe relevant?

noe relevant.

Sånn.

Anonymkode: e3933...9cc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk historie...

Kona til TS dro på jentetur, mistet venninnene av syne, snublet over dørstokken til en sexklubb og ramlet rett på flere stive peniser. Huffda, fort gjort. Hun klarte etterhvert å samle seg litt, fikk på seg trusa og ramlet tilbake til vennene. Så reiste de hjem og var enige om at det hadde vært en fiiiiin tur. TS ser sin kone komme gående mot han på flyplassen med nypulasveis og hjulbeint ganglag, og aner ugler i mosen. Hva skal TS gjøre? Jo, han spør det allmektige KG-orakelet.

Høres helt sant ut, ja.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg monogam og vil nok slå meg ned med et annet monogamt menneske. Men forholdet ville nok kunne blitt reforhandlet senere, men da helst før gruppesexen. Ikke etter.

Dette kvinnemennesket har slik det er framstilt her en herlig frilynt glede i å havne i orgier. Hun fortjener å ha en kjæreste som blir med på moroa. Men så får TS ta vurderingen selv om hvor tett livene deres er sammenfiltret, det kan jo være andre hensyn enn sex som gjør at han konkluderer med at han ikke skal gjøre noe. Jeg tror jeg hadde takket for meg på grunn av manglende impulskontroll eller noe sånt.

Anonymkode: 3e0b5...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fantastisk historie...

Kona til TS dro på jentetur, mistet venninnene av syne, snublet over dørstokken til en sexklubb og ramlet rett på flere stive peniser. Huffda, fort gjort. Hun klarte etterhvert å samle seg litt, fikk på seg trusa og ramlet tilbake til vennene. Så reiste de hjem og var enige om at det hadde vært en fiiiiin tur. TS ser sin kone komme gående mot han på flyplassen med nypulasveis og hjulbeint ganglag, og aner ugler i mosen. Hva skal TS gjøre? Jo, han spør det allmektige KG-orakelet.

Høres helt sant ut, ja.

Bytt ut kjønnene her, så er det kanskje ikke så mange som hadde stusset. På guttetur til Amsterdam sjekket en kompis av meg opp 2 damer på 7-11 i kø for nattmat. Han ble med de hjem til kollektivet de bodde i, hadde trekant med de mens de 2 andre beboerne så på. Så ting skjer. Etter det ble han en notorisk sjekker i nattmatkø og har hatt noen helt utrolige ONS opplevelser.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 23.23):

Ja, skal mye til at en kvinne har lyst til det. Hadde vært mitt verste mareritt og jeg er singel.

Anonymkode: ab379...98f

I mine drømmer.... ;) Men forskjell på drømmer og virkelighet. 

Anonymkode: 7a3ad...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...