Gå til innhold

Sjalu på eksen hans, redd for at han skal finne tilbake til henne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil oppnå med dette innlegget..... tror bare jeg trenger å lette hjertet litt. 

Jeg har blitt sammen med en mann som har et 20 år forhold bak seg. Dette er også runde 2 for meg, jeg har et forhold som varte i 15 år bak meg. Denne mannen ble forlatt av kona di for 3 år siden, hun fant en annen bak ryggen hans. Jeg har blitt fortalt at de hadde et godt forhold før dette, fylt med kjærlighet, og han hadde det som plommen i egget. Han forteller meg at han er ferdig med henne, men jeg klarer likevel ikke slippe tanken jeg har i hodet......... 

Hans eks er i et nytt forhold, men jeg blir ikke overrasket om det skjærer seg, virker ustabilt. Jeg er derfor livredd for at det skal skjære seg, og at hun skal komme på døra hans og be om tilgivelse. 

Vi kommer til å være særboere lenge. Så hun kan potensielt tilby han å få tilbake livet han hadde, med alle personlige og økonomiske fordeler det har. 

Hvordan i helvete skal jeg slippe tankene rundt eksen hans. Hvorfor i satan lar jeg disse tankene plage meg. 

Anonymkode: f9496...781

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok dette er en risk du må leve med dessverre. Ikke sjelden har forsmådde menn løpt tilbake til kona ved første anledning..

Jeg ville ikke gått inn i et sånt usikkert forhold, men det er bare meg.

Synes du skal snakke med han og lufte bekymringene dine, så kan du jo be om en liten tenkepause, så begge får tenkt seg nøye om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer opplevde også å bli forlatt av sin ekskone som hadde hatt et forhold bak ryggen hans. De hadde et langt samliv bak seg. Han ville tilgi, men hun reiste. Det gikk utrolig tungt inn på ham. Mange år senere kom hun tilbake, hun hadde ikke høg holdt sammen med elskeren og Hun ville ha min samboer tilbake.

Da hadde han vært i et annet forhold et par år men blitt singel igjen (lenge før han traff meg). Han var totalt uinteressert i å ta henne tilbake.

Så selv om din samboer var glad i eksen da de bodde sammen, ser han henne nok i et annet lys nå når han har fått forholdet deres litt på avstand. 

Anonymkode: 0ca84...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...