jukkapalme Skrevet søndag kl 14:39 #21 Del Skrevet søndag kl 14:39 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): W7 er det som har CT dupen ja. Takk😃 På mine lepper sitter de omtrent like godt, der CT kanskje har litt restfarge lenger, spesielt omrisset så fader W7 litt jevnere. Det og det at CT er tørrere på leppene gjør også at jeg må inn med balm eller lignende der jeg helt glemmer av W7. Jeg påfører gjerne orginalen på morgenen og har dupen i veska, også kjekt mtp pris. Jeg elsker Essence og Catrice selv, Dollastore fører iallefall Essence så der plukker jeg gjerne opp mascaraene mine. Revolution har hatt en del gode blush og de er vel de som har det banana bright pudderet man finner på blant annet Normal. Normal fører også en supergod dupe på Anastasia brow freeze. Mannen min stakk av med de Laneige dupes leppemaskene fra W7 så de har jeg knapt nok tesra selv men han er iallefall hekta og har for første gang greid å slippe sprukne lepper i vinter. Tidligere har han brukt Decubal og Purelan så han har ikke mangla kvalitetsprodukter. Anonymkode: c2122...050 Bare hyggelig 😊 Lurt å påføre originalen først og ha med W7 i veska. Ja, vet Dollarstore har Essence. Jeg pleier å bestille det på Lyko selv om jeg har en Dollarstore i nærheten. Bedre utvalg på Lyko. Revolution har gode blush, ja. Noen av palettene deres er også bra. De har også en god dupe på CT Magic away concealer, men syns CT dekker bedre. Ellers er de veldig like. Den dupen til W7 på brow freeze har jeg kjøpt, men ikke testet enda. Har brukket ankelen, så sminke er litt nedprioritert om dagen. Men gleder meg til å teste brow freeze-dupen. Hehe, mannen din har god smak 😁 Du får kjøpe et par leppemasker og gjemme dem godt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:42 #22 Del Skrevet søndag kl 14:42 AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 13.39): Noen som vet om gode scruber til ansiktet? Anonymkode: 4371b...705 Ja, vet om et par. Anonymkode: 67dc1...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet søndag kl 14:46 #23 Del Skrevet søndag kl 14:46 jukkapalme skrev (6 minutter siden): Bare hyggelig 😊 Lurt å påføre originalen først og ha med W7 i veska. Ja, vet Dollarstore har Essence. Jeg pleier å bestille det på Lyko selv om jeg har en Dollarstore i nærheten. Bedre utvalg på Lyko. Revolution har gode blush, ja. Noen av palettene deres er også bra. De har også en god dupe på CT Magic away concealer, men syns CT dekker bedre. Ellers er de veldig like. Den dupen til W7 på brow freeze har jeg kjøpt, men ikke testet enda. Har brukket ankelen, så sminke er litt nedprioritert om dagen. Men gleder meg til å teste brow freeze-dupen. Hehe, mannen din har god smak 😁 Du får kjøpe et par leppemasker og gjemme dem godt 😂 Bruker den Brown freeze-dupen selv. Den er super bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet søndag kl 14:55 #24 Del Skrevet søndag kl 14:55 Jeg kjøper fast hundegodis. 5 pakke tyggis i fleng, dove dusjsåpe. Q tips og bomullspads. Lip drench fra w7. Øyemasker øyekrem bodylotion håndkrem tannkrem tannbørste tanntråd/pirker. Garnier hårkur, la rive parfymer. Kam hårstrikk, engangs kluter, sikkert enda mer jeg ikke husker, men finner det meste en kjøper i dagligvaren der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:01 #25 Del Skrevet søndag kl 15:01 Haribo godteri, Takis chips , Oreo kjeks, Doritos chips . Anonymkode: 96b7c...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:59 #26 Del Skrevet søndag kl 17:59 AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 13.39): Noen som vet om gode scruber til ansiktet? Anonymkode: 4371b...705 Man går vel mer og mer bort fra scrubber til ansiktet, og heller sutrer som eksfolierer mildere. Glycolic asid for eksempel Anonymkode: 2cec0...612 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:05 #27 Del Skrevet søndag kl 18:05 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man går vel mer og mer bort fra scrubber til ansiktet, og heller sutrer som eksfolierer mildere. Glycolic asid for eksempel Anonymkode: 2cec0...612 Støtter dette, scrubprodukter for ansiktet er veldig dårlig idé for hudbarrieren. I tillegg er skrubbprodukter fulle av mikroplastikk... Mye bedre å bruke glycolic acid daglig for skånsom eksfoliering. Og eventuelt, av og til, maks en gang i uka, bruke en ren skrubbhanske veldig veldig forsiktig!!! uten press, men forsiktig roterende bevegelser, mens man har en rens på huden. Det gjør underverker! Anonymkode: d04e7...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:37 #28 Del Skrevet søndag kl 18:37 tørrshampoo (den grønne fra Schwarzkopf) mascara (L'oreal telescopic false lashes) De har dessverre ikke hatt denne på lenge barberblader (wilkinson's sword) shower gel (Gjerne Dove, men alt som er billig er greit) dadlar med smak sminkebørster (mascarabørste for å børste øyenbryn og øyevipper uten å påføre mascara) produkter i reise-størrelse (kjøper kun én gang og så fyller jeg de opp igjen fra fullstørrelse produktene) pink stuff vanish (flekkfjerneren deres er super) ymse jeg finner som er billigere enn andre steder, ved behov Anonymkode: e1a68...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:44 #29 Del Skrevet søndag kl 18:44 -Bomullspads og q-tips -Neglelakkfjerner -Sky High mascara -Micellar-vann -Tannkrem og tannbørste -Øyeserum med metallkule på, tror ikke et serum for 40 kroner gjør så mye, men det føles kaldt og deilig på morgenen 😅 Anonymkode: 4fd86...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet søndag kl 22:03 #30 Del Skrevet søndag kl 22:03 (endret) Generelt produkter med merker til å stole på som jeg kan finne i andre butikker, de er ofte mye billigere på normal, så jeg kjøper dem der. Kjøper også av og til dupes, laneige lip mask dupen til W7 synes jeg er bra. Og de billige neglelakkene! De er faktisk veldig gode, spesielt de små Endret søndag kl 22:04 av Sigrid<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:22 #31 Del Skrevet mandag kl 15:22 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Støtter dette, scrubprodukter for ansiktet er veldig dårlig idé for hudbarrieren. I tillegg er skrubbprodukter fulle av mikroplastikk... Mye bedre å bruke glycolic acid daglig for skånsom eksfoliering. Og eventuelt, av og til, maks en gang i uka, bruke en ren skrubbhanske veldig veldig forsiktig!!! uten press, men forsiktig roterende bevegelser, mens man har en rens på huden. Det gjør underverker! Anonymkode: d04e7...ebc Hvor kan jeg kjøpe det? Er det på normal? Hvordan kan jeg bruke det? Anonymkode: 4371b...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:24 #32 Del Skrevet tirsdag kl 06:24 Krydder er billig der! Anonymkode: b360a...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:43 #33 Del Skrevet tirsdag kl 09:43 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvor kan jeg kjøpe det? Er det på normal? Hvordan kan jeg bruke det? Anonymkode: 4371b...705 The ordinary har en billig og grei en. Elsker glycolic asid. Bruker det under armene mot svette, i hodebunnen, på føttene og i ansiktet👌🏼 Anonymkode: 2cec0...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet tirsdag kl 12:40 #34 Del Skrevet tirsdag kl 12:40 Jeg kjøper: + Hårkur Wella + Rosmarinolje Mielle + Micellarvann Bioderma + Bodyscrub Dove eller Pure and Care + kaffisirup Barista 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå