AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:22 #1 Del Skrevet fredag kl 21:22 Hva kjøper dere fra normal og hva er bra ting der? Snakker om sminke, hygieneprodukter (scrub til ansikt, kremer, dufter), hår, kropp osv? Anonymkode: 4371b...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:24 #2 Del Skrevet fredag kl 21:24 Dusjsåpe, asan, hårfjerning og hårstrikker. Anonymkode: 9c6dc...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:24 #3 Del Skrevet fredag kl 21:24 Kjøper en shampoo fra frisør-merke der. Ellers holder jeg meg unna. Anonymkode: e2f7c...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:26 #4 Del Skrevet fredag kl 21:26 Ansikts servietter og Ritter sport sjokolade, interessante kjøp Anonymkode: 2b8cf...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:28 #5 Del Skrevet fredag kl 21:28 Kanskje dere kan skrive navn på produktene også. Det er jo et hav av dem Anonymkode: 4371b...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:55 #6 Del Skrevet fredag kl 21:55 Jeg kjøper hair food maskene fra garnier, neutral deodorant uten parfyme, zendium tannkrem, micellar cleansing water fra garnier, bambus og bommulspads til flergangsbruk, varmeplaster til menskramper, infallible 3 second setting mist, mascara og litt ulike dupes som feks dupes på charlotte tillbury sine leppestifter, øyenskyggepaletter og pudder fra blant annet essence, makeup revolution og w7. Mye bra. Mye som funker til hverdags uten å koste mer enn det trenger. Anonymkode: c2122...050 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:04 #7 Del Skrevet fredag kl 22:04 Hva er dupes? Anonymkode: d6453...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:16 #8 Del Skrevet fredag kl 22:16 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er dupes? Anonymkode: d6453...880 Det er varer som etterligner andre varer. Innen sminke er det ganske mange slike å finne. For eksempel har Normal som nevnt leppestifter som er kopier av CT sine pillowtalk. De er ikke helt like men prismessig er CT sine overprisa og Normal sine underprisa. CT koster rundt 400kr, Normal sine rundt 40. Ca lik holdbarhet og komfort til mitt bruk. Anonymkode: c2122...050 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden Jeg kjøpet bonullspads, garnier c vitamin serum, micellear vann, maskara og annnen sminke når jeg trenger det. Kjøper også deodorant, gel lakk. Handler snop om det er behov for det her hjemme Anonymkode: 65d85...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden Normal fører jo svært mange godt kjente varemerker. Så alt jeg har behov for av disse varemerkene kjøper jeg hos Normal hvis den aktuelle butikken har det. Libresse/ob, gilette, dove, garnier, aussie, zendium, jordan, wella, kleenex, l'oreal, maybelline, revolution og neutral f.eks. Ellers kjøper jeg bomullspads, q-tips, duftlys/pinner til badet, tannpirker/tråd, kattegodis, hårbørste, hårstrikk/klyper, skrubbedotter og slikt uten å registrere/bry meg med hvilket merke det er. Kjøper alt av hårprodukter der: balsam, krøllekrem/spray/skum og hårmaske fra cantuu, curl company og curl girl. Anonymkode: 7f824...a51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva er dupes? Anonymkode: d6453...880 Designkopi/-tyveri Anonymkode: 7f659...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er varer som etterligner andre varer. Innen sminke er det ganske mange slike å finne. For eksempel har Normal som nevnt leppestifter som er kopier av CT sine pillowtalk. De er ikke helt like men prismessig er CT sine overprisa og Normal sine underprisa. CT koster rundt 400kr, Normal sine rundt 40. Ca lik holdbarhet og komfort til mitt bruk. Anonymkode: c2122...050 Hva heter deres versjon av Pillowtalk? Forøvrig kjøper jeg bomullspads, sminkefjerner, fuktighetskrem. Press on- negler og det som trengs for å bruke det. Deodorant uten parfyme. Men faller naturlig nok for fristelsen til å kjøpe godteri som jeg ikke ser andre steder. Anonymkode: cc27d...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Del Skrevet 19 timer siden Mascara, tøymykner og Pink Stuff spray. Anonymkode: f3053...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #14 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kjøper en shampoo fra frisør-merke der. Ellers holder jeg meg unna. Anonymkode: e2f7c...7ad Vilket frisørmerke er det de selger der? Anonymkode: d04e7...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden Noen som vet om gode scruber til ansiktet? Anonymkode: 4371b...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva heter deres versjon av Pillowtalk? Forøvrig kjøper jeg bomullspads, sminkefjerner, fuktighetskrem. Press on- negler og det som trengs for å bruke det. Deodorant uten parfyme. Men faller naturlig nok for fristelsen til å kjøpe godteri som jeg ikke ser andre steder. Anonymkode: cc27d...377 Det husker jeg ikke men de har veldig likt design som CT sine pillowtalk, solid gullfarga, metallisk bullet med riller. De har 3-4 varianter, jeg har kjøpt to. De er litt mer glossy enn CT men føles også noe mer hydrerende. Anonymkode: c2122...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Marvis tannkrem, multipack med tannbørster, bomullpads og Hydrogel eye patches Anonymkode: 2c7ea...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Store cottonpads øyenbrynskniv dusjsåpe( fra palmolive blandt annet) før kjøpte jeg gilette mannehøvler( altså kun blader til «permanent» høvel ) desidert den billigste plassen å kjøpe på. ellers så blir det mye snop, desverre. må skjerpe meg.. ( spiser ballerinakjeks nå klokken tolv på natten ) 😩🥺 Anonymkode: 53d40...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå