Gå til innhold

Verste du har gjort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mot et annet menneske?

Anonymkode: 98bd4...07f

Hvorfor har du gjort det og hva gjorde du?

Anonymkode: 98bd4...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri gjentas, verken muntlig eller skriftlig 

Anonymkode: 35e4c...069

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg har gjort mot et annet menneske er å ha ikke snakket helt sant til dem. Mange år siden når jeg var ung og dum, blitt mer klokere og bevist med årene at ærlighet lønner seg.

Ok, kan endre på innlegget mitt litt. Har nasket i butikker når jeg var ungdom, drakk/sex/røykte før lovlig alder, hærverk, blotting, sex på offentlig sted, tisset på offentlig sted, kjørt i fylla, prøvd diverse narko ting, kjøpt sex. Ja vet jeg har et brukernavn tilknyttet meg nå. Men er mange år siden

Endret av Breeze
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slått og bitt. Da jeg fant ut at eksen min var utro 4 uker før vi skulle gifte oss så klappa jeg til han og etterpå bet jeg han i armen fordi han prøvde å holde meg fast så jeg skulle roe meg. 

Anonymkode: 4fb9b...850

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hemmeligheten blir med meg i graven. Var aldri noen onde hensikter med det jeg gjorde, men ser i ettertid at det var en forferdelig ting å gjøre 

Anonymkode: a81c8...978

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I voksen alder,hmm. Slettet en god venn fra facebook kanskje, i affekt. 

Og snakket skit om kollegaer.

Anonymkode: 7697a...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg har veldig dårlig samvittighet for at jeg har anoreksi. Det har gitt familien mange bekymringer i mange år... Men jeg klarer ikke bli helt fris.

2. Da jeg var ca. 8 år skulle jeg på juleavslutning hos pianolæreren min. Jeg hadde litt dårlig tid.  Et stykke bak meg gikk det en litt eldre mann, og plutselig falt han. Jeg skjønte at jeg burde snu og hjelpe ham, men så var jeg så redd for å komme for sent, så jeg bare gikk videre. Tror mannen klarte seg bra, for det var ikke et voldsomt fall... men jeg tenker altså på det over 30 år senere. 

Anonymkode: 1587b...9f9

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på ferie uten å si ifra først. Sa ifra når jeg var på flyplassen. 

Hvorfor de ble redde var fordi det var med en de ikke likte, og til et land ingen drar på ferie til. De ble redde jeg aldri skulle komme tilbake. 

Anonymkode: 9e7a8...82d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Kaster forbannelser. 

Anonymkode: 6ab55...05d

Hvis det "verste" du har gjort mot et annet (ev flere) menneske er noe de aldri har merket noe til en gang, så er det jo ikke akkurat noe som passer inn i denne tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hemmeligheten tar jeg med meg i graven, ingen andre enn meg som vet om det og slik skal det være. 

Anonymkode: f2c97...ce5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde noe usannsynlig dumt som har ført til at bla moren min måtte komme opp med en helvetes masse penger. Nå skal det sies at jeg har en sykdom som påvirker mine kognitive evner. Men jeg skammer meg og får av og til noen stikk. Selv om jeg ikke hadde helt skyld er det noe som svir noe sinnsykt. 

Anonymkode: 1e3f3...2ab

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

1. Jeg har veldig dårlig samvittighet for at jeg har anoreksi. Det har gitt familien mange bekymringer i mange år... Men jeg klarer ikke bli helt fris.

2. Da jeg var ca. 8 år skulle jeg på juleavslutning hos pianolæreren min. Jeg hadde litt dårlig tid.  Et stykke bak meg gikk det en litt eldre mann, og plutselig falt han. Jeg skjønte at jeg burde snu og hjelpe ham, men så var jeg så redd for å komme for sent, så jeg bare gikk videre. Tror mannen klarte seg bra, for det var ikke et voldsomt fall... men jeg tenker altså på det over 30 år senere. 

Anonymkode: 1587b...9f9

Du er et godt menneske ❤️

Anonymkode: 7cb5c...028

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldt å dro på ferie… innenfor EØS da, men dårlig samvitthet ovenfor arbeidsgiver

Anonymkode: 7cb5c...028

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødelagt karrieren til to menn.

Han ene trakasserte meg og andre kvinner gjentatte ganger. Han andre var utro mot meg i flere år, og når jeg endelig oppdaget det og stakk, så oppsøkte han meg på jobb så politiet måtte tilkalles.

Jeg sa høyt og offentlig ifra. Begge mistet jobben. Den ekte betydningen av "kansellert".

Det verste, men også det beste jeg har gjort.

Anonymkode: f0c71...a4f

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...