AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Mot et annet menneske? Anonymkode: 98bd4...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mot et annet menneske? Anonymkode: 98bd4...07f Hvorfor har du gjort det og hva gjorde du? Anonymkode: 98bd4...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Kan aldri gjentas, verken muntlig eller skriftlig Anonymkode: 35e4c...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Drept. Anonymkode: e60cb...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breeze Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Det verste jeg har gjort mot et annet menneske er å ha ikke snakket helt sant til dem. Mange år siden når jeg var ung og dum, blitt mer klokere og bevist med årene at ærlighet lønner seg. Ok, kan endre på innlegget mitt litt. Har nasket i butikker når jeg var ungdom, drakk/sex/røykte før lovlig alder, hærverk, blotting, sex på offentlig sted, tisset på offentlig sted, kjørt i fylla, prøvd diverse narko ting, kjøpt sex. Ja vet jeg har et brukernavn tilknyttet meg nå. Men er mange år siden Endret 7 timer siden av Breeze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Slått og bitt. Da jeg fant ut at eksen min var utro 4 uker før vi skulle gifte oss så klappa jeg til han og etterpå bet jeg han i armen fordi han prøvde å holde meg fast så jeg skulle roe meg. Anonymkode: 4fb9b...850 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Klint hundedritt i postkassa til en jeg ikke likte 😊💩💩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Den hemmeligheten blir med meg i graven. Var aldri noen onde hensikter med det jeg gjorde, men ser i ettertid at det var en forferdelig ting å gjøre Anonymkode: a81c8...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Kaster forbannelser. Anonymkode: 6ab55...05d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden I voksen alder,hmm. Slettet en god venn fra facebook kanskje, i affekt. Og snakket skit om kollegaer. Anonymkode: 7697a...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå