AnonymBruker Skrevet 14. februar #1 Del Skrevet 14. februar Det kan være en god venn, eller kjæreste. Eller familiemedlem. Er det noen du er inderlig glad i, som du ikke lenger har kontakt med, som du savner? Hvordan har denne personen påvirket deg? Anonymkode: aec60...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #2 Del Skrevet 15. februar Nei Anonymkode: 04daa...aaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3 Del Skrevet 15. februar Nei. Anonymkode: 5950b...6e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #4 Del Skrevet 15. februar Savner mange. Gjør du, siden du lagde tråden? Anonymkode: 79d83...440 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #5 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 0.27): Savner mange. Gjør du, siden du lagde tråden? Anonymkode: 79d83...440 Ekspander Ja jeg satr her og mimret. Var en god følelse, så tenkte det kanskje kunne vekke gode følelser hos flere. I mitt tilfelle så savner jeg en god venn fra videregående som jeg ble veldig glad i. Ikke sett ham på 10 år p.ga. flytting. Anonymkode: aec60...713 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #6 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 0.32): Ja jeg satr her og mimret. Var en god følelse, så tenkte det kanskje kunne vekke gode følelser hos flere. I mitt tilfelle så savner jeg en god venn fra videregående som jeg ble veldig glad i. Ikke sett ham på 10 år p.ga. flytting. Anonymkode: aec60...713 Ekspander Koslig 💖 Det er jo litt ute av det blå, men kanskje du skal sende han en melding? Vet av flere som har fått litt kontakt i senere tid 😊 Savner liggover besøkene til barndomsveninnen min. Har i det siste søkt litt tilbake til inntrykk som får minnene tilbake, som å se filmer vi så, mat vi spiste. Føler det var en langt rikere tid, men så var det jo også barndommen og det er jo ikke rart det føles slik da 😅 Anonymkode: 79d83...440 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #7 Del Skrevet 15. februar Jeg savner min tidligere bestevenninne. Hun gjorde det slutt med meg for over ti år siden. hun er den morsomste fineste jeg vet, som jeg har hatt mest gøy med og følt meg mest forstått av. Vanskeligste bruddet jeg har vært gjennom. 💔 Anonymkode: a9071...5d0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #8 Del Skrevet 15. februar Ja, men jeg kastet ballen til dem mange år siden. Om de ikke kaster den tilbake tar jeg det som tegn om at jeg må glemme de. Anonymkode: e2b71...8d6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15. februar #9 Del Skrevet 15. februar (endret) Ja, en ekskjæreste som var og er min store kjærlighet. Dessverre var jeg ikke så tålmodig og forståelsesfull i tjueårene som jeg er i dag (50+). Så jeg gjorde det slutt mange ganger i de årene vi hadde av-og-på-forhold. Sju år tror jeg det strakk seg over. Gjorde det slutt hver gang pga hans sykelige sjalusi. Den gangen var jeg av den oppfatning at sånn sjalusi, det "klarte jeg ikke å leve med". I dag ville jeg nok prøvd å prate med han, vise forståelse og gi han forsikringer om at det er ingen annen for meg, kun deg. Gått inn for å SNAKKE OM SAKEN. Ikke bare fly i flint og bli sint hver gang og trampe ut i sinne. Dårlig gjort av meg. Men jeg var ung, hadde ikke noe problem med å få nye kjærester, så jeg gjorde det slutt, fordi jeg trodde at jeg garantert kom til å møte en annen fyr i livet mitt som jeg ville elske like mye og på samme måte som jeg elsket han. Det skjedde aldri. Vi har hatt litt spredt kontakt nå de siste 13-14 årene, men han er ikke interessert på den måten lenger, selvfølgelig. En annen jeg savner og har lett etter på nett de siste årene, er en venninne jeg vokste opp med og gikk på skole med (samme klasse). Vi ble bestiser i andre klasse og holdt sammen til vi var rundt 14. Da fikk hun en kjæreste jeg ikke tålte, så vi skled fra hverandre. Av en eller annen grunn fant jeg ikke et eneste spor etter henne på internett. Ingenting. Men en dag i fjor høst fikk jeg en melding fra den ene broren min. Han har en kompis som kjenner denne venninnen min litt. Broren min spurte om jeg "hadde vært i begravelsen hennes forrige uke"..... Jeg fikk en vond klump i magen. Stakkars. Hun hadde vært alvorlig syk, og døde av livmorkreft i fjor høst. Det var trist, og satte en endelig stopp for mine forsøk på å finne henne for å ta opp kontakten igjen. Jeg har savnet henne av og på i mange år. Hun var enebarn også, så foreldrene har mistet sitt eneste barn. Hvis de lever da. De er vel i 80-årene nå i så fall. Endret 15. februar av Million La til et par setninger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå