Lur Venn Skrevet onsdag kl 18:35 #21 Del Skrevet onsdag kl 18:35 12 angry men, north by northwest, easy rider, vertigo, gone with the Wind. De dødes tjern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:56 #22 Del Skrevet onsdag kl 18:56 Olsenbanden operasjon Egon (1969) Anonymkode: cc6b7...0a3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:25 #23 Del Skrevet onsdag kl 22:25 SPOCA skrev (På 18.2.2025 den 1.32): Jeg har dem alle på dvd. Godt at det fortsatt finnes kulturinteresserte mennesker som foretrekker en miljøvennlig måte å se film på; streaming er svært energikrevende, og de svære datasentrene sluker strøm. Dessuten er det mye mer praktisk å ha filmer man kan se om igjen liggende, slik at man kan ta dette frem ved behov i stedet for å først måtte finne ut hvilken tjeneste som har filmen, før man kanskje finner ut at den er utilgjengelig. Tenk globalt; sats lokalt. - Brian Anonymkode: 6d56a...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet onsdag kl 22:28 #24 Del Skrevet onsdag kl 22:28 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt at det fortsatt finnes kulturinteresserte mennesker som foretrekker en miljøvennlig måte å se film på; streaming er svært energikrevende, og de svære datasentrene sluker strøm. Dessuten er det mye mer praktisk å ha filmer man kan se om igjen liggende, slik at man kan ta dette frem ved behov i stedet for å først måtte finne ut hvilken tjeneste som har filmen, før man kanskje finner ut at den er utilgjengelig. Tenk globalt; sats lokalt. - Brian Anonymkode: 6d56a...b39 Ja, når alle andre kastet sine dvdsamlinger tok jeg vare på mine. Problemet er også at streamingtjenester i dag ikke har mange av disse filmene, og dermed kan de kun sees på DVD. Jeg telte for litt siden samlingen min, og den er på over 2000 DVDer. Jeg begynte å samle da DVDer kom for fullt på tidlig 2000-tallet, og har spart dem siden. Noen av dem er vel som klenodier å regne (mye imponert fra USA/Asia osv). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:51 #25 Del Skrevet onsdag kl 22:51 SPOCA skrev (3 minutter siden): Ja, når alle andre kastet sine dvdsamlinger tok jeg vare på mine. Problemet er også at streamingtjenester i dag ikke har mange av disse filmene, og dermed kan de kun sees på DVD. Jeg telte for litt siden samlingen min, og den er på over 2000 DVDer. Jeg begynte å samle da DVDer kom for fullt på tidlig 2000-tallet, og har spart dem siden. Noen av dem er vel som klenodier å regne (mye imponert fra USA/Asia osv). Har også en god del; så mye at jeg for lengst har mistet oversikten over hvor mange det er snakk om. Ulempen med slike mengder film, er at dette tar opp mye plass, og oppbevaring i vanlige DVD-bokser er problematisk med mindre man har lagringsplass til overs. Så et alternativ kan være å bruke slim-covere for CD-er, noe man dessverre ikke får kjøpt til fornuftige priser lenger; plastlommer kan kanskje også brukes, men man burde først sjekke at de ikke skader platene - har opplevd at papirlommer lager flekker. Prisene for kjøpefilm er også hyggelige nå; man får jo nærmest DVD-er slengt etter seg på loppemarkeder, og er man riktig heldig, kan man snuble over mer uvanlige ting også der. - Brian Anonymkode: 6d56a...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:08 #26 Del Skrevet onsdag kl 23:08 Doctor Zhivago Dr Strangelove Goldfinger 2001 Ben Hur The Party Midnight Cowboy Easy Rider Rosemary's baby The good, the bad and the ugly 12 angry men Seven samurais The graduate norske: Bussen Sult Operasjon Egon Anonymkode: a0957...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet onsdag kl 23:20 #27 Del Skrevet onsdag kl 23:20 - Once upon a time in the west. Den beste filmen av Sergio Leone IMO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå