AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Prøver å finne perler i arkivet. Anonymkode: f1018...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Mine favoritter: North by Northwest, Vertigo, Pyscho, 2001: A Space Odyssey, Persona, Rosemary's Baby, Belle de Jour, m.fl. Anonymkode: 4bcaa...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Den tredje mann (synes den overgår Citizen Kane). Anonymkode: 5e59c...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Oi, jeg har mange favoritter. Her mine favoritter: Roman Holiday med Audrey Hepburn og Gregory Peck Sound of Music Brief Encounter To Have and Have Not Giant Written on the Wind Summertime War & Peace (1968) Sabrina (1954) The Big Sleep Young at Heart All That Heaven Allows Blackboard Jungle The Tender Trap The Apartment The Phantom of the Opera (1943) A Farewell to Arms On the Beach My Fair Lady Pygmalion The Philadelphia Story Fantasia The Grapes of Wrath Casablanca For Whom the Bell Tolls The Song of Bernadette The Ghost & Mrs. Muir Black Narcissus Key Largo Annie Get Your Gun The African Queen An American in Paris People Will Talk Pillow Talk The Bad And The Beautiful Singin' in the Rain From Here To Eternity Calamity Jane White Christmas Rear Window My Sister Eileen High Society The Man Who Knew Too Much The King and I The Man In The Gray Flannel Suit An Affair to Remember The Americanization Of Emily Teacher's Pet Love in the Afternoon Vertigo Gigi The Nun's Story Elmer Gantry Breakfast at Tiffany's The Guns Of Navarone Days of Wine and Roses Cape Fear To Kill a Mockingbird How the West was Won That Touch of Mink Dr. No Charade The Birds Irma La Douce Mary Poppins Father Goose The Fall of the Roman Empire Send Me No Flowers Goldfinger Dr. Zhivago How to Murder Your Wife For a Few Dollars More The Good, the Bad and the Ugly Barefoot in the Park Two for the Road The Taming of the Shrew Cleopatra The Detective The Lion in the Winter The Prime Of Miss Jean Brodie Sweet Charity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
colasolo Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Broen over Kwai Lawrence of Arabia (1962 så ikke innenfor det du spør om 😑) Jeg ser begge de to med noen års mellomrom. Endret 10 timer siden av colasolo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Tatt av vinden. Den mener jeg er tidenes beste film. Ellers liker jeg sound of Music, en sporvogn til begjær , breakfast at tiffanys . Anonymkode: 35598...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Sunset Boulevard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Kan ikke se at en film som Plan 9 from Outer Space er blitt nevnt i tråden; filmen er tross alt langt mer underholdende enn tunge klassikere. Andre ting som bør legges til er omtrent alt med Charlie Chaplin; de to Pink Panther-filmene fra 1963 (The Pink Panther) og 1964 (A Shot in the Dark) med Peter Sellers burde også tas med, i tillegg til Frankrikes svar på Sellers, nemlig Louis de Funès - begge døde dessverre altfor tidlig. - Brian Anonymkode: 6d56a...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Andrei Rublev er blant de beste, og bedre enn det meste som er produsert etter 1970. Anonymkode: 64f65...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå