AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Skal på min første medarbeidersamtale. Skal jeg ta opp ting med andre kollegaer som plager meg? Har 1 kollega som kunne jobber aktivt 3-4 pr dag og resten av de 7.5 timene vi får betalt for brukes til mobilbruk og avslapping. Vi kan bruke tid på jobb oppgavene og gjøre de skikkelig eller som han, jobbe fort igjennom og gjøre ting bare halveis. Anonymkode: 8d906...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Nei, jeg ville ikke tatt det opp med mindre vedkommendes slapphet går utover ditt arbeid. Å kaste kollegaer under bussen på den måten og «sladre» reflekterer kun dårlig på deg. Anonymkode: ca6e0...399 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Nei. Medarbeidersamtalen bør handle om deg selv, ikke at du er misfornøyd med andre. Det vil alltid være slik på arbeidsplasser at noen yter mer enn andre. Hvis det går ut over deg, at du får mer å gjøre som følge av dette, at du får for stor belastning - går det an å ta det opp med sjefen/sjefene ved en anledning, men kan fort bli fortyrrende om du er veldig konkret å klage på andre. Anonymkode: 61840...5b4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare innom en tur Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden På jobb passer man sine egne saker. Alt annet blir det bare problemer av. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Nei og om du likevel tar det opp må du fokusere på hvorfor dette blir vanskelig for deg (annet enn at du mener du jobber hardere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Grunnen til at jeg vil ta det opp er pga leder ikke gjør noe med det. Så det går mest på lederen ikke gjør sin jobb. Er ikke lederen jeg skal ha medarbeidersamtale med Anonymkode: 8d906...bbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Grunnen til at jeg vil ta det opp er pga leder ikke gjør noe med det. Så det går mest på lederen ikke gjør sin jobb. Er ikke lederen jeg skal ha medarbeidersamtale med Anonymkode: 8d906...bbe Tenker at det uansett ikke er din oppgave, du gjør det du skal på jobb, og hva andre gjør (eller ikke gjør) er mellom dem og leder. Anonymkode: 8e78e...807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå