AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Noen som har erfaring med lignende scenario? Ektepar i 40/50årene, har barn sammen og ene faller fra. Gjenlevende er jo midt i livet, selv om den avdøde var ens livs store kjærlighet. Gjenlevende finner en ny kjærlighet. Kjærligheten er like sterk, de flytter sammen. Ny kjærlighet er ikke selv enkemann/enke. Gjenlevende dør i 60/70årene, hvor gravlegges han/hun? Sammen med gammel kjærlighet og mora til hans barn? Eller i egen grav i påvente av hans nye kjærlighet skal gravlegges? Og hva om han dør etter at hans nye kjærlighet også har dødd, vil det ha noe annet å si for utfallet (når det er bankers at ikke denne også går videre og finner ny kjærlighet)? Er bare noe jeg kom til å tenke på, kjenner ikke til noen som står ovenfor et slikt scenario. Anonymkode: 17866...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Prøvde å være kjønnsnøytral, men det sklei ut🫠 Beklager at det hele ble rotete, håper noen likevel skjønner hva jeg spør om. Anonymkode: 17866...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Hvis de to første har felles barn, tenker jeg det er naturlig å gravlegges sammen med første ektefelle? Skjønner det er vanskelig, og særlig hvis de ikke har felles barn, kanskje. Anonymkode: 3fad6...27e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Med den man har barn med Anonymkode: 0e12e...7c8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Så fryktelig trist. Jeg ville ha samlet alle. Anonymkode: 85f57...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Man må vel ikke gravlegges sammen med noen.. Anonymkode: e7055...066 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Vet om ei som ble enke da hun var i 30 årene,de hadde et par barn.Ble deretter gift og fikk barn i andre ekteskap.Ektefelle nummer to døde før henne.De er alle tre i samme grav,med navnene på samme stein. Anonymkode: ceacb...4c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Har vedkommende aldri nevnt det selv? Man skulle tro hen hadde tenkt over det på et eller annet punkt i livet? Hvis ikke må man rett og slett bruke beste skjønn/høre med gjenlevende partner. Anonymkode: 27a78...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Min mor ble enke etter tjue aars ekteskap. Tre barn sammen. Doede foer mann nummer to. Ble gravlagt alene i paavente av ham. Foeles helt feil for meg. Anonymkode: 4d496...cf5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Kjenner til et tilfelle hvor mor døde ung og faren giftet seg igjen, uten barn i siste ekteskap. Faren ble begravet i graven til sin første kone, men det var avklart med stebarnet at stemoren også skulle få sitt siste hvilested der. Nå ligger alle tre i samme grav med felles gravstøtte. Anonymkode: a4617...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har erfaring med lignende scenario? Ektepar i 40/50årene, har barn sammen og ene faller fra. Gjenlevende er jo midt i livet, selv om den avdøde var ens livs store kjærlighet. Gjenlevende finner en ny kjærlighet. Kjærligheten er like sterk, de flytter sammen. Ny kjærlighet er ikke selv enkemann/enke. Gjenlevende dør i 60/70årene, hvor gravlegges han/hun? Sammen med gammel kjærlighet og mora til hans barn? Eller i egen grav i påvente av hans nye kjærlighet skal gravlegges? Og hva om han dør etter at hans nye kjærlighet også har dødd, vil det ha noe annet å si for utfallet (når det er bankers at ikke denne også går videre og finner ny kjærlighet)? Er bare noe jeg kom til å tenke på, kjenner ikke til noen som står ovenfor et slikt scenario. Anonymkode: 17866...673 Ingen aktuell problemstilling. Alle skal kremeres og i Minnesund. Anonymkode: 41124...2ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå