Gå til innhold

Hvor lenge tester dere etter å ha fått positiv test?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Satt inn en blastocyst for 10 dager siden, og får fine positive tester. Har offisiell testdag om noen dager.. Når slutter man å teste etter positiv test? 😅 Jeg er så redd for at streken skal forsvinne, at jeg har innbilt meg alt, at jeg skal få kjemisk osv.. Tester jeg 2 ganger om dagen (vet man ikke skal) kan jo steken bli svakere, og det utløser jo så klart masse angst 😅

Hvordan slår man seg til ro med resultatet? 

Anonymkode: eb448...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gratulerer! 🥰 Jeg har ikke hatt ivf, men har kjent på litt av det samme etter spontanabort. For meg hjalp det med clearblue med ukeindikator. Da jeg fikk 3+ der, klarte jeg å slå meg til ro med at det ikke var noe poeng med flere strimmeltester. Gikk med en del tester frem til det punktet 😅 Men prøv å begrense det til en gang om dagen kanskje? Så er tidlig ultralyd neste milepæl. 

Hvis du tester flere uker etter positiv test, kan du faktisk risikere at den blir svakere fordi det er så mye hcg i urinen. Jeg prøvde det en gang, da fikk jeg sterkere strek da jeg blandet ut urinen med vann. Ikke at det er noe poeng å drive med altså, jeg var mest nysgjerrig.

Anonymkode: 28543...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...