Gå til innhold

El sykkel i 4 etasje uten heis

Fountaine

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen her som har el sykkel som bor opp i etasjene i en blokk uten heis? Hvordan er det å bære den opp? Tror dere det blir vanskelig å bære opp en el sykkel på 28 kg til 4 etasje?

Endret av Fountaine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fountaine skrev (4 minutter siden):

Hei, er det noen her som har el sykkel som bor opp i etasjene i en blokk uten heis? Hvordan er det å bære den opp? Tror dere det blir vanskelig å bære opp en el sykkel på 28 kg til 4 etasje?

har du ikke bod i kjeller ? 

Endret av monican94
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monican94 skrev (1 minutt siden):

har du ikke bod i kjeller ? 

Jo, men det er ikke plass til sykkelen der. Veldig liten bod. Man kan vel ta av batteriet for å lade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg... Har heldigvis bare en og en halv etasje med trapper jeg må opp, men fy fader så tungt det var. Jeg er dame da. Sykkelen min veier 25kg, og jeg tok heller ikke ut batteriet som var veldig dumt av meg. Har ikke vært ute med den igjen enda, så det blir morsomt å teste nedover-trappene når den tid kommer.

Anonymkode: e922b...1f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke planlagt å bære sykkelen opp og ned etter hver bruk, nei. Hadde en bratt og smal kjellertrapp der jeg bodde før, og endte med at den stort sett sto ute fordi det var så tungt å få den inn. Ikke alle elsykler har batteri man kan ta av for å lade, så vær obs på det. Søstera mi gikk på en blemme der, og kjøpte sykkel uten uttagbart batteri. Hun ble ganske pissed da hun skjønte det, og at ingen i butikken hadde sagt noe (hun kjøpte på anbefaling fra dem). 

Anonymkode: 4d7f2...310

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fountaine skrev (10 minutter siden):

Har du ikke en bod eller et sykkelstativ hvor du kan sette den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (Akkurat nå):

Har du ikke en bod eller et sykkelstativ hvor du kan sette den?

Det er trapper opp og ned til boden også. Kunne eventuelt hatt den i garasjen, men det er risky med en så dyr sykkel selv om jeg selvsagt låser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du greier selvsagt ikke bære opp og ned til 4 etasje en 25 kg sykkel.

Anonymkode: 2067b...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...