Gå til innhold

Når pynter du til påske?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 11.12):

Seriøst?

Anonymkode: f852d...1f7

Hva mente du med dette tror? Seriøst at noen har gardiner? 

Anonymkode: 7cd2e...415

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visste ikke at det fantes påskegardiner..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter frem bien kyllinger og en duk bestemoren min laget uka før påske. Synes det er hyggelig med litt skifte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Thyra skrev (8 timer siden):

Visste ikke at det fantes påskegardiner..

🫨

Anonymkode: 7cd2e...415

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mest imponerende med sånne tråder er når TS spør om når pynter dere. Hva er da poenget med å svare at dere ikke pynter. Har dere så lite å gjøre at dere bare MÅ svare uansett om svaret deres har null verdi

🙄

Anonymkode: 359c0...831

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker påsken på samme måte som noen elsker julen. Har nesten mer påskepynt enn julepynt 💛 Det er en sånn deilig tid på året med vårlig stemning og fin pynt. Pynter fre/lør før palmesøndag  Gleder meg skikkelig til påsken hvert år. Det gjør seg godt med et skifte i hjemmet. 

Ps "steikje fine gardiner" ts 🙌  

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg en fersking på påskepynt, så har ikke så mye av det. Men det lille jeg har kommer opp i løpet av uka før palmehelga. 
Tirsdag 8. april høres ut som en fin dato, for da får pynten meske seg ute i det fri i 2 gode uker før det blir ryddet bort. 😊

Endret av Bombasi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par dager før skjærtorsdag.

Er ikke mye påskepynt vi har. Litt barna har laget, noen gule lys også pleier jeg å ta inn noen greiner som jeg henger egg på. Egg vi har malt opp i gjennom årene.

Pynter ikke for min del, men barna synes det er koselig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (6 timer siden):

Jeg elsker påsken på samme måte som noen elsker julen. Har nesten mer påskepynt enn julepynt 💛 Det er en sånn deilig tid på året med vårlig stemning og fin pynt. Pynter fre/lør før palmesøndag  Gleder meg skikkelig til påsken hvert år. Det gjør seg godt med et skifte i hjemmet. 

Ps "steikje fine gardiner" ts 🙌  

Er såå enig!! Endelig en som elsker påsken like mye som meg, og jeg som trodde jeg var helt alene om det, hurra!! 💛💛 😇 🥳 Julen er fin den og, men kjedelig å bare pynte til jul da, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...