AnonymBruker Skrevet 7. mars #41 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 11.12): Seriøst? Anonymkode: f852d...1f7 Hva mente du med dette tror? Seriøst at noen har gardiner? Anonymkode: 7cd2e...415 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 11. mars #42 Del Skrevet 11. mars Visste ikke at det fantes påskegardiner.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 11. mars #43 Del Skrevet 11. mars Jeg setter frem bien kyllinger og en duk bestemoren min laget uka før påske. Synes det er hyggelig med litt skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #44 Del Skrevet 11. mars Thyra skrev (8 timer siden): Visste ikke at det fantes påskegardiner.. 🫨 Anonymkode: 7cd2e...415 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #45 Del Skrevet 11. mars Mest imponerende med sånne tråder er når TS spør om når pynter dere. Hva er da poenget med å svare at dere ikke pynter. Har dere så lite å gjøre at dere bare MÅ svare uansett om svaret deres har null verdi 🙄 Anonymkode: 359c0...831 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 11. mars #46 Del Skrevet 11. mars Jeg elsker påsken på samme måte som noen elsker julen. Har nesten mer påskepynt enn julepynt 💛 Det er en sånn deilig tid på året med vårlig stemning og fin pynt. Pynter fre/lør før palmesøndag Gleder meg skikkelig til påsken hvert år. Det gjør seg godt med et skifte i hjemmet. Ps "steikje fine gardiner" ts 🙌 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 11. mars #47 Del Skrevet 11. mars (endret) Nå er jeg en fersking på påskepynt, så har ikke så mye av det. Men det lille jeg har kommer opp i løpet av uka før palmehelga. Tirsdag 8. april høres ut som en fin dato, for da får pynten meske seg ute i det fri i 2 gode uker før det blir ryddet bort. 😊 Endret 11. mars av Bombasi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 11. mars #48 Del Skrevet 11. mars Et par dager før skjærtorsdag. Er ikke mye påskepynt vi har. Litt barna har laget, noen gule lys også pleier jeg å ta inn noen greiner som jeg henger egg på. Egg vi har malt opp i gjennom årene. Pynter ikke for min del, men barna synes det er koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. mars #49 Del Skrevet 11. mars skreppamedleppa skrev (6 timer siden): Jeg elsker påsken på samme måte som noen elsker julen. Har nesten mer påskepynt enn julepynt 💛 Det er en sånn deilig tid på året med vårlig stemning og fin pynt. Pynter fre/lør før palmesøndag Gleder meg skikkelig til påsken hvert år. Det gjør seg godt med et skifte i hjemmet. Ps "steikje fine gardiner" ts 🙌 Er såå enig!! Endelig en som elsker påsken like mye som meg, og jeg som trodde jeg var helt alene om det, hurra!! 💛💛 😇 🥳 Julen er fin den og, men kjedelig å bare pynte til jul da, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå