AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Jeg ønsker å kjøpe ny-PC pult med elektrisk hev/senk. Den må gå høyt nok til at en person på 180cm kan bruke den stående. Tenker en pult som er rundt 140-160cm bred, 60cm dyp. Fordel om overflaten ikke føles veldig "kald", men er litt varmere slik som treverk. Videre så har jeg en 49" bred buet skjerm som jeg vil feste på monitorarm, og det må da være mulig å montere den. På IKEA Mittzon så det ut som det var vanskelig pga. en list med stikkontakt bak, samt noe kabeloppheng under. Ønsker også at det er mulig å montere selve PC-tårnet fast oppunder pulten slik at det er enkelt å støvsuge bak. Kan alltids snekre til noe hjemmelaget eller kjøpe en tredjeparts løsning, men det må være noe som det kan skrues fast i. Noen som har kjøpt slik pult nylig og har en å anbefale? Kan også vurdere å kjøpe bare selve rammen, og skaffe egen bordplate å skru på toppen. Pris er ikke så nøye, men helst rundt 4-5k, maks 9-10k hvis det er "det perfekte produkt". Anonymkode: abbbe...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå